• سه‌شنبه / ۴ آذر ۱۳۹۹ / ۰۹:۲۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99090402782
  • منبع : نمایندگی اردبیل

فرمانده سپاه اردبیل:

ایران در حوزه علم و فناوری رشد حیرت‌آور داشته است

ایران در حوزه علم و فناوری رشد حیرت‌آور داشته است

ایسنا/اردبیل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: کشورمان ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه علم و فناوری رشد حیرت‌آوری داشته که حتی دشمنان به این موضوع اذعان دارند.

سردار جلیل بابازاده چهارم آذر در آیین افتتاح جشنواره علم و فناوری بسیج که با نام شهید زارع گلمغانی در اردبیل و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه اخیر رشد حیرت‌آوری را در حوزه علم و فناوری داشته و توانسته به همت جوانان خود در بخش‌های مختلف موفقیت‌های چشمگیری را به دست آورد.

وی تصریح کرد:‌ کشوری که از لحاظ علم و تکنولوژی بتواند همپای تحولات حرکت کند قطعا در چینش‌ ملت‌ها جایگاهی برتر خواهد داشت که جمهوری اسلامی ایران با رفع خلأهای گذشته توانسته جایگاه خود را در این حوزه احیا کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:‌ امروز در این عرصه با ورود جوانان غیرتمند ایرانی که مجهز به ابزار ایمان و ارزش‌های دینی هستند، زمینه رشد و بالندگی خوبی فراهم شده که در استان اردبیل نیز با همت مجموعه‌های علمی و دانشگاهی شرایط مساعدی فراهم شده است.

سردار بابازاده به افتخارآفرینی جوانان این استان در کنکور و رقابت‌های علمی متعدد در کشور اشاره کرد و افزود: در استان اردبیل به همت دانشگاه محقق اردبیلی و سایر دانشگاه‌ها و همچنین بنیاد نخبگان و پارک‌ علم و فناوری شرایط مساعد برای جهش علمی مهیا شده که امیدواریم با گذر از شرایط سخت کرونا زمینه بروز و ظهور بیشتر این تحولات را شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در همین چالش اخیر کرونا توان دانشمندان کشورمان در دستیابی به فناوری‌های مختلف کاملا نمود پیدا کرد و امیدواریم به سرعت شاهد تولید و عرضه واکسن کرونا و همچنین پیشرفت‌های علمی در مقابله با این بلای قرن اخیر باشیم.

بابازاده تلاش مجموعه سپاه و بسیج استان را در حمایت از فعالان عرصه علم و فناوری یادآور شد و اضافه کرد: قطعا در این زمینه روحیه بسیجی کارساز و کارآمد خواهد بود و امیدواریم روز به روز زمینه اعتلای جوانانمان در مجموعه‌های علمی و حتی دانشگاهی فراهم آید.

وی به برگزاری جشنواره علم و فناوری در سطح ملی و استانی اشاره کرد و ادامه داد: این اقدام حرکتی کوچک در پاسداری از جایگاه علم و تکنولوژی است که برترین نیروها در این زمینه باید مورد حمایت و همراهی قرار گیرند.

به گزارش ایسنا،در این مراسم که رؤسای دانشگاه‌های استان همچنین بنیاد نخبگان و پارک علم و فناوری استان حضور داشتند از نفرات برتر جشنواره علم و فناوری در اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایایی به صورت ویدئوکنفرانسی تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha