• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403031308715
  • منبع : نمایندگی اردبیل

امام جمعه اردبیل:

دولت شهید رئیسی، اصلاحات اقتصادی را از زیرساخت‌ها شروع کرد

دولت شهید رئیسی، اصلاحات اقتصادی را از زیرساخت‌ها شروع کرد

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دولت شهید رئیسی، اصلاحات اقتصادی را از زیرساخت‌ها شروع کرد و در یک اقدام تحسین برانگیز دست روی موتور محرک‌های تورم گذاشت.

آیت الله سیدحسن عاملی در دیدار با علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیأت دولت ضمن تأکید بر لزوم تدوین عملکردهای آیت الله شهید رئیسی اظهار کرد: عملکرد دولت آیت الله رئیسی را حتماً به صورت جامع و علمی تدوین کنید تا در تاریخ ایران ماندگار شود.

وی افزود: دشمنان ایران و انقلاب نمی‌خواستند ایشان موفق شوند و در کارآمدی دولت ایشان شبهاتی را مطرح می‌کردند.

امام جمعه اردبیل گفت: ایشان اصلاحات اقتصادی را از زیرساخت‌ها شروع کردند و در یک اقدام تحسین برانگیز دست روی موتور محرک‌های تورم گذاشتند و این حرکت درستی بود و جزو ضرورت‌های کشور محسوب می شد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اضافه کرد: وی مسیر صحیحی را انتخاب کرده بود و اقدامات هم خوب پیش می‌رفت، اما مشیت خداوند بر تمام‌ برنامه ها و اراده ها حاکم‌ است.

عاملی خاطرنشان کرد: درست است که سیاست حضرت آقا دفاع از کارآمدی تمام دولت‌ها می‌باشد، ولی در خصوص آقای رئیسی علاوه بر اینکه از کارآمدی ایشان دفاع می‌کردند از عملکرد ایشان تجلیل هم می‌کردند.

به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه اردبیل بیان کرد: اعتقاد آقای رئیسی نه لزوم تبعیت سیاسی از مقام معظم رهبری بلکه لزوم تبعیت شرعی از حضرت آقا بود، یعنی تخطی از منویات ایشان را برای خود گناه می‌دانستند و اعتقاد ما این است که یکی از رموز موفقیت آقای رئیسی همین بود.

عاملی گفت: امیدواریم که عملکردهای دولت شهید رئیسی به خوبی تدوین شود و خود آن بزرگوار هم چنین فکری داشت و گاهی سؤالاتی را برای دانش آموزان مطرح می‌کرد و به طریقی می‌خواست جوان‌ها را متوجه اقدامات نفیس نظام کند تا تفاوت‌ها را ببینند.

وی در ادامه افزود: برخی‌ها که وارد ریاست می‌شوند گاهی معلوم می‌شود که مسئولیت‌ها مطلوب به ذات آنها بوده است ولی آقای رئیسی به خاطر ریاست جمهوری نیامدند، بلکه به نیت خدمت و اقتدار نظام و اعتلاء کشور وارد شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha