• چهارشنبه / ۲۸ آبان ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 99082819781
  • منبع : بنیاد شهید

خدمت‌رسانی به ایثارگران قدم نهادن در مسیر شهدا است

خدمت‌رسانی به ایثارگران قدم نهادن در مسیر شهدا است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: خدمت کردن به ایثارگران قدم نهادن در مسیر شهدا است.

به گزارش ایسنا، مرتضی انصاری‌فر امروز چهارشنبه ۲۸ آبان‌ماه در نشست با کارکنان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، خدمتگزاری به ایثارگران را یک عبادت و افتخاری بزرگ در جهت حفظ و تعالی ارزش‌های اسلامی و انسانی دانست و گفت: تلاش همه ما در جهت خدمت به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و کمترین کار ممکن است. 
وی بابیان اینکه با جستجو در احوال شهدا متوجه می‌شویم شهیدان والامقام همیشه در حال کار، تلاش و کوشش بودند تصریح کرد: ما باید اخلاق و سیره آن‌ها را در زندگی سرلوحه اعمال خود قرار دهیم و قدردان شهدا و خانواده‌های آن‌ها باشیم.  جوانانی که الگوهایشان شهدای دفاع مقدس بودند به موفقیت رسیدند و شهدای مدافع حرم، دوران دفاع مقدس را ندیده بودند اما رفتند و دورتر از مرزها دفاع کردند و به شهادت رسیدند. آنچه ما را در برابر جنگ فرهنگی با دشمنان پیروز می‌کند کار و مدیریت جهادی است.
انصاری‌فر ضمن تأکید بر لزوم اهتمام بیشتر برای خدمت‌رسانی به جامعه شاهد و ایثارگر گفت: باید نواقص و محدودیت‌هایی که در راستای خدمات‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران وجود دارد شناسایی و با بهره‌گیری از روش‌های جدید، برطرف شود. ما به‌عنوان متولیان امور جامعه ایثارگری می‌بایست در تمام زمینه‌ها مطالبه‌گر بوده و برای احقاق حقوق حقه این عزیزان و در راستای خدمات‌رسانی هر چه‌بهتر به ایشان از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
مدیرکل بنیاد استان مرکزی بر پاسخگویی شفاف و حسن خلق در برخورد با جامعه هدف بنیاد تأکید کرد و گفت: مهم‌ترین دغدغه‌های امروز جامعه ایثارگری استان، اشتغال و مسکن است که تاکنون اقداماتی انجام‌شده و برای بهبود این وضعیت خرسندیم که سفر مهندس اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان مرکزی انجام شد و در این راستا تفاهم‌نامه‌های تأمین زمین و شغل با استانداری مرکزی به امضا رسید.
انصاری‌فر بااشاره به اینکه امید است بتوانیم وظایف خود را در راستای خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم، گفت: توفیق خدمت به خانواده‌ای شهدا و ایثارگران را به معنای واقعی داشته باشیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۸-۲۸ ۱۵:۳۵

باسلام ای کاش حرفها در مورد خانواده شهدا جانبازان رزمندگان یک عمل میشد بندهخانواده شهید جانباز بیسجی بعداز جنک تحیملی کوچکترین کمکی به خانوادم ندیدم حتی در اواخر اسفند 98 مادرم از دنیا رفت تا الان که 9ماه هست یک نفر از اقایان بینادی ندیدیم یا خودبنده هیچ کمکی بنده نشده خانه اینحانب را شهرداری در طرح قرار دادخراب کرد بدون هیچ کمکی به بندبکنند چندین سال هست به خاطر که خانواده شهید جانباز وبیسجی بود م هیجگونه کمک نکردن نه از دولت زمین میخواستم نه غیر از حق خودم نمیدانم دردمان را به که بگویم چه گناهی کردیم که خانواده شهید جانباز شدیم این حق ماست