• چهارشنبه / ۲۸ آبان ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99082819348
  • خبرنگار : 50311

سرپرست کتابخانه دانشگاه یاسوج:

بیش از ۱۰۰هزار جلد کتاب در کتابخانه مرکزی دانشگاه یاسوج وجود دارد

بیش از ۱۰۰هزار جلد کتاب در کتابخانه مرکزی دانشگاه یاسوج وجود دارد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست کتابخانه بهمن بیگی دانشگاه یاسوج گفت: بیش از یکصدهزار جلد کتاب در کتابخانه این دانشگاه وجود دارد.

"رضا رضوانی" با تبریک و بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی و تبریک این هفته به دانش پژوهان، پژوهشگران و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی و تقدیر از کتابداران پویا و تلاشگر افزود: کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و انتشارات دانشگاه یاسوج از بدو تاسیس دانشگاه تاکنون با هدف فراهم آوری مجموعه های ارزشمند از کتب فارسی و لاتین و کتب مرجع و منابع الکترونیک به ارتقاء خرد و دانش پژوهشگران و خدمت رسانی به مجموعه دانشگاه در تکاپو بوده است.
وی اظهار کرد: کتابخانه بهمن بیگی دانشگاه یاسوج با داشتن تعداد ۹۰۰۳۱ جلد (۳۴۹۵۱عنوان) کتاب فارسی و تعداد ۱۱۸۰۳ جلد (۹۰۹۸ عنوان) کتاب لاتین و تعداد ۲۵۱۸ عنوان پایان نامه و ۷۰۰۰۰ عنوان کتاب الکترونیک Ebook یکی از بزرگترین کتابخانه های دانشگاهی استان است.
سرپرست کتابخانه بهمن بیگی دانشگاه یاسوج تصریح کرد: طی سال های اخیر با تجمیع کتابخانه های دانشگاه و در جهت توسعه کتابخانه علاوه بر جمع آوری منابع چاپی، کتابخانه مرکزی دانشگاه یاسوج به کتب الکترونیک مجهز شد که محققین می توانند از طریق درگاه کتابخانه به امکانات مجازی و دیجیتال اعم از پایگاه های علمی و متن کتاب های الکترونیک و چکیده و ده صفحه اول متن پایان نامه ها دسترسی داشته باشند.
رضوانی عنوان کرد: بخش انتشارات دانشگاه در سال ۱۳۹۳ راه اندازی شد و تاکنون ۲۶ عنوان کتاب به زیور طبع آراسته شد و در سال های ۹۸ و ۹۹ تعداد ۷ عنوان کتاب چاپ شد.
وی ادامه داد: در بخش نشریات علمی نیز تعداد نشریات معتبر دانشگاه یاسوج نیز ۵ عنوان است.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه یاسوج، وی با بیان اینکه برنامه ای برای تقدیر از کتب دانشگاهی ارایه شده است، خاطرنشان کرد: دانشگاه یاسوج از کتاب های دانشگاهی برگزیده و از بین کتاب هایی که نویسندگان دانشگاه های استان در دو سال گذشته تالیف و ترجمه کرده اند، تقدیر می‌ کند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha