• سه‌شنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99082718819
  • خبرنگار : 30054

آغاز فروش کتاب های پزشکی به صورت pdf

آغاز فروش کتاب های پزشکی به صورت pdf
دانلود کتاب پزشکی

امروزه با توجه به افزایش شدید قیمت کاغذ و چاپ، خرید فیزیکی کتاب برای دانشجویان سخت شده است. به همین منظور بسیاری از ناشران رو به عرضه کتب خود به صورت الکترونیک آورده اند. با این حساب دانشجویان پزشکی با دانلود کتاب پزشکی، در هزینه های خود صرفه جویی زیادی می کنند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام انتشارات جعفری نوین، امروزه با توجه به افزایش شدید قیمت کاغذ و چاپ، خرید فیزیکی کتاب برای دانشجویان سخت شده است. به همین منظور بسیاری از ناشران رو به عرضه کتب خود به صورت الکترونیک آورده اند. با این حساب دانشجویان پزشکی با دانلود کتاب پزشکی، در هزینه های خود صرفه جویی زیادی می کنند.

دانلود کتاب پزشکی pdf

اکنون که در قرن غوغای تکنولوژی ها هستیم، همه چیز در حال تغییر و به روز شدن می باشد. شاید اگر پدربزرگ و مادر بزرگ های در خاک نهفته ی ما سر از گور بردارند، نتواند این پیشرفت شدید تکنولوژی را هضم کنند.

همه چیز در حال آسان شدن است، به گونه ای که انسان کمترین زحمت را برای انجام امور به خودش بدهد. به عنوان مثال در گذشته کتاب ها به گونه ای بودند که حملشان سخت بود و اینکه چاپ و تکثیرشان سخت تر! اما امروزه بدون اینکه ذره ای جوهر مصرف شود و اینکه درختی برای تولید کاغذ قطع شود، کتاب ها به میزان بی نهایت تکثیر شده و در اختیار مردم قرار می گیرند.

تصور کنید دانشجویان پزشکی بخواهند کتاب نگاشته شده ابوعلی سینا را به همان ابعاد در قفسه ی خود نگهداری کنند یا با آن شیوه ی قدیم تکثیر کنند، چه اتفاقی می افتاد؟ حال کافیست تلفن همراه خود را برداشته و با تایپ کلمه ی دانلود کتاب پزشکی به تمامی کتب رفرنس منتشر شده در دنیا دسترسی پیدا کنند.

قابلیت کتاب های الکترونیک باعث شده اند که مطالعه ی کتب هم راحت تر شوند. شما با استفاده از نرم افزارها و اپلیکیشن های مختلف می توانید بدون اینکه ورق بزنید، صفحات به صورت ملایم حرکت کنند. یا اینکه اندازه ی فونت یا رنگ نوشته ها را تغییر دهید و بسیاری از امکانات دیگر که کتاب های اصطلاحا پی دی افی برای مطالعه فراهم کرده اند.

کتابخانه ی جیبی!

اگر سری به محل زندگی پزشکان بزنید، قطع به یقین کتابخانه ی شخصی آن ها را خواهید دید که جزء جدایی ناپذیر زندگیشان به حساب می آید. از این رو حمل و نقل این کتب به دانشگاه یا محل شیفت بیمارستان، برای پزشکان یا دانشجوهای پزشکی سخت خواهد بود.

اما امروزه ناشران مختلفی با ارائه ی کتب به صورت pdf امکانی فراهم کرده اند که دانشجویان با دانلود کتاب پزشکی، به راحتی آن کتاب را در تلفن همراه خود داشته باشند.

کتاب پزشکی pdf باعث شده تا قفسه ی غول پیکر گوشه ی اتاق تبدیل به یک پوشه ی مجازی در گوشی موبایل شود. با این حساب برای مطالعه ی صفحه ای مشخص از کتاب که یادمان نیست کجا نگاشته شده است، نیاز نیست تا کتاب های مختلف را ورق بزنیم، کافیست در قسمت جستجوی اپ مورد نظر واژه ی مورد نظر را تایپ کنیم.

انتشارت جعفری نوین که دو ناشر تخصصی در زمینه ی چاپ و ارائه ی کتب پزشکی محسوب می شوند، با ایجاد فروشگاه اینترنتی بستری فراهم کرده اند تا کتب مورد نظر خود را به راحتی دانلود کنید.

با دانلود کتاب پزشکی مورد نظر به صورت pdf هم در مصرف کاغذ صرفه جویی کرده و مانع قطع درختان خواهید شد و هم اینکه در بودجه خود صرفه جویی خواهید کرد؛ زیرا هزینه ی کتب الکترونیکی بسیار پایین تر از کتاب های چاپی می باشند.

کافیست به وب سایت ناشر مورد نظر مراجعه کرده و سلسله مراتب خرید را پشت سر بگذارید، در همان لحظه ی خرید کتاب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha