• سه‌شنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۷
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 99082718349
  • خبرنگار : 50325

رعد قم در گام سوم رو در روی پاس گرگان

رعد قم در گام سوم رو در روی پاس گرگان

ایسنا/قم تیم والیبال رعد پدافند هوایی قم استان قم برای انجام سومین دیدار خود در لیگ دسته اول والیبال امروز به مصاف پاس گرگان می رود.

تیم والیبال رعد پدافند هوایی استان قم که این روزها برای انجام بازی های دور رفت لیگ برتر اردو زده در دور بازی ابتدایی خود با نتایج مشابه 3 بر 1 مقابل هوشیار تبریز  به پیروزی رسید و در مقابل ایرانشید چالوس شکست را پذیرفت.

نماینده استان قم امروز برای انجام بازی سوم خود در در دور رفت به مصاف پاس گرگان می رود.

حسین آزاد مدیر تیم رعد پدافند هوایی قم در این رابطه در گفتگو با ما اظهارکرد: برای انجام این دیدار آمادگی داریم ولی بازیکنان تیم هنوز خستگی دو بازی گذشته را در تن دارند و این شرایط را برای ما سخت کرده است.

وی افزود:فشردگی بازی ها شرایط بدنی همه تیم ها را تغییر داده و این موضوع افت کیفیت همه تیم ها را در پی دارد.

مدیر تیم پدافند رعد هوایی قم اظهارکرد: با این موجود بازیکنان انگیزه بالای دارند و امیدواریم که بتوانیم در ادامه نتایج بهتری کسب کنیم.

مهدی امیری سرپرست تیم نیز در گفتگو با ما اظهارکرد: این تیم با حمایت امیرسرتیپ دوم تجدد و آقای صفایی تشکیل شد و از مرداد ماه تمرینات خود را در قم آغاز کرد .

وی افزود: پس از تمرینات سه ماهه، اردوی دو هفته ای را تهران برگزار کردیم و سه بازی دوستانه نیز با تیم های حاضر در لیگ دسته اول کشور انجام دادیم.

امیری اظهارکرد: به دلیل برگزاری بازی ها به صورت متمرکز و فشردگی بازی ها کیفیت لیگ پایین آمده است. امام تیم رعد با کادری قوی خود را با این شرایط وفق داده است که امیدواریم با حمایت های ارتش و سازمان های مربوطه بتوانیم سالها در این عرصه تیمداری کنیم و همچنین در ادامه این فصل نیز حضوری قوی داشته باشیم.

وی گفت: از تیم داری در قم خوشحالیم و امیدواریم دعای خیر مردم و حمایت مسئولان استان نیز شامل حال این تیم شود. از حمایت های سرهنگ محمد صانعی، امیر سرتیپ دوم تجد و امیر سرتیپ دوم اسدی نیز به خاطر حمایت های بی دریغ در این حوزه تشکر داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha