• سه‌شنبه / ۶ آبان ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 99080603338
  • خبرنگار : 71567

آغاز نام نویسی پذیرفته شدگان دکتری علامه از امروز/ابلاغ دستورالعمل ثبت نام

آغاز نام نویسی پذیرفته شدگان دکتری علامه از امروز/ابلاغ دستورالعمل ثبت نام

دستورالعمل ثبت نام از دانشجویان جدیدالورود مقطع دکتری سال ۹۹ دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد.

به گزارش ایسنا؛ معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹  این دانشگاه را به همراه اطلاعات تکمیلی در خصوص فرایندهای لازم برای ثبت نام را اعلام کرد.
 
بر این اساس ثبت نام از پذیرفته شدگان فوق در دو مرحله غیرحضوری الکترونیکی و تشکیل پرونده فیزیکی صورت می گیرد. ضروری است دانشجویان قبل از هرگونه اقدام دستورالعمل را به دقت مطالعه و مطابق زمانبندی اعلام شده اقدام کنند.

ثبت نام غیر حضوری الکترونیکی دانشجویان دکتری دانشگاه علامه طباطبایی  از امروز سه شنبه 6 آبان آغاز می شود و تا پنجشنبه  8 این ماه ادامه دارد. بنابراین کلیه پذیرفته شدگان موظف هستند با ورود به سامانه آموزشی گلستان به نشانی ems.atu.ac.ir نسبت به ثبت نام در بازه زمانی تعیین شده اقدام کنند.

پذیرفته شدگانی که حین ثبت نام کنکور دوره دکتری، دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد بوده اند علاوه بر مدرک فوق، باید فرم مخصوص معدل وتعداد واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر را تکمیل و اسکن کنند.

داوطلبان برای مصاحبه دکتری ی هرکد رشته محل دانشگاه علامه طباطبایی باید مبلغ یک میلیون ریال هزینه پرداخت کنند.

بر این اساس داوطلبان دکتری برای تحصیل در رشته های گروه آموزشی علوم انسانی و سایر گروه ها باید مبلغ ۷۹۸ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال به عنوان شهریه کل دوره و برای هر نیم سال نیز مبلغ ۹۹ میلیون و ۸۲۵ هزار ریال پرداخت کنند.

همچنین برای تحصیل در دوره شبانه گروه آموزشی علوم انسانی نیز باید ۶۵۳ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال و سایر گروه ها نیز ۶۸۹ میلیون ۷۰۰ هزار ریال به عنوان شهریه کل دوره پرداخت کند. ضمن اینکه شهریه هر نیم سال در گروه علوم انسانی ۸۱ میلیون و ۶۷۵ هزار ریال و سایر گروه ها نیز ۸۶ میلیون ۲۱۲ هزار ریال تعیین شده است.

مصاحبه پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه علامه به صورت برخط و مطابق زمانبندی اعلام شده در کارت آزمون برگزار می شود و داوطلبان موظف هستند به صورت برخط و تصویری در روز و ساعت تعیین شده حضور یابند. ضمن اینکه داوطلبان در طول مدت مصاحبه ملزم به حضور به صورت برخط  و تصویری هستند و مجاز به قطع تصویر بدون اجازه رییس هیات مصاحبه کننده نیستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha