• سه‌شنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 99072216570
  • خبرنگار : 71573

برای علاقه‌مندان خارج و داخل کشور انجام شد

عرضه الکترونیکی کتاب‌های آموزش زبان فارسی

عرضه الکترونیکی کتاب‌های آموزش زبان فارسی

مجموعه کتاب‌های آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان برای دسترسی علاقه‌مندان خارج از کشور و همچنین استفاده علاقه‌مندان داخلی به صورت الکترونیکی عرضه شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، شهروز فلاحت‌پیشه، معاون امور بین‌الملل بنیاد سعدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: مجموعه کتاب‌های تألیفی بنیاد سعدی برای آموزش استاندارد زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان با عنوان «آموزش زبان فارسی» در وبگاه و نرم‌افزار طاقچه قرار گرفت.

 او افزود: به منظور دسترسی هرچه آسان‌تر به کتاب‌های آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان و در جهت گسترش فعالیت در فضای مجازی، مجموعه کتاب‌های تألیفی بنیاد سعدی با همکاری مدیران این وبگاه، به صورت کتاب‌های الکترونیکی به علاقه‌مندان عرضه شد.

او با اشاره به علاقه بسیاری از فارسی‌آموزان و همچنین معلمان آموزش فارسی به غیرفارسی‌زبانان برای دسترسی به کتاب‌های بنیاد سعدی، گفت: به دلیل مشکلات بعد مسافت و هزینه ارسال کتاب و همچنین مشکلات ارسال به خارج از کشور و در کنار آن، علاقه جوانان به خواندن کتاب‌ها با وسایل ارتباطی همچون تلفن همراه و رایانه، بر آن شدیم تا فایل کتاب‌ها را از این طریق در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم.


فلاحت‌پیشه افزود: تاکنون ۱۱ عنوان از جمله کتاب‌های «گام اول»، مخصوص نوآموزان خط و زبان فارسی، «مینا» جلدهای یک، دو و سه، «آموزش کاربردی واژه» جلدهای یک، دو و سه، «ایران‌شناسی» جلدهای یک و دو، «لذت خواندن» جلد اول و چهارم، و «شیراز»، که در انتشارات آزفای بنیاد سعدی منتشر شده‌اند، به همراه فایل صوتی کتاب‌ها، در وبگاه طاقچه به آدرس انتشارات بین‌المللی  https://saadifoundation.ir/fa/news/3159  آزفا  قرار گرفته و دیگر کتاب‌های بنیاد همچون کتاب‌های چارچوب و جلدهای دیگر کتاب‌های لذت خواندن و شیراز نیز در ماه‌های آینده در این وبگاه بارگذاری خواهند شد.


معاون امور بین‌الملل بنیاد سعدی خاطرنشان کرد، درگاه پرداخت ریالی و ارزی برای خرید کتاب‌های بنیاد سعدی وجود دارد و علاقه‌مندان خارج از کشور نیز به راحتی امکان تهیه از طریق این وبگاه را خواهند داشت. همچنین مخاطبان می‌توانند با خرید کتاب‌ها و نشانه‌گذاری گزینه «هدیه»، کتاب‌های بنیاد سعدی را به فارسی‌آموزان هدیه کنند.

فلاحت‌پیشه گفت: گام بعدی ما حضور در بازار کتاب الکترونیک بین‌المللی است تا از طریق وبگاه‌های خارجی و در بستر مناسب، کتاب‌های بنیاد سعدی را به علاقه‌مندان خارج از کشور عرضه کنیم.

معاون امور بین‌الملل بنیاد سعدی با اشاره به فروش کتاب‌ها از طریق فروشگاه بنیاد،  افزود: به زودی فروش فیزیکی کتاب‌ها از طریق وبگاه دیجی‌کالا نیز آغاز می‌شود و علاقه‌مندان در داخل کشور می‌توانند به صورت حضوری یا تلفنی از فروشگاه بنیاد سعدی واقع در این بنیاد و یا از طریق سایت یادشده، کتاب چاپ‌شده را خریداری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha