• یکشنبه / ۲۰ مهر ۱۳۹۹ / ۲۰:۴۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99072015111
  • خبرنگار : 50039

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

شهرداری آستارا و چوکا برای ورزش گیلان دغدغه نداشتند

شهرداری آستارا و چوکا برای ورزش گیلان دغدغه نداشتند

ایسنا/گیلان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: شهرداری آستارا و چوکای تالش از امکانات شهرستان خود استفاده کردند و برای اداره کل ورزش و جوانان گیلان دغدغه نداشتند.

مریم بخشی در جریان سفر خود به شهرستان آستارا و شرکت در جلسه رفع مشکلات استادیوم وحدت این بندر مرزی، اظهار کرد: برای عملیات احداث چمن مصنوعی و پیست تارتان استادیوم وحدت، رقمی معادل ۴۰ میلیارد ریال هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل حضور تیم شهرداری در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، عملیات احداث این دو پروژه از الویت ها بود، ادامه داد: برای همین منظور ۲۵ میلیارد ریالی را که برای استخر سروشیده بانوان در نظر گرفته شده بود، برای این منظور اختصاص یافت.

بخشی در ادامه با بیان اینکه برای صعود تیم شهرداری به لیگ آزادگان شاهد تعامل و همکاری همه جانبه در این بندر مرزی بودیم، افزود: شهرداری آستارا و چوکای تالش برای اداره کل ورزش و جوانان گیلان دغدغه نداشتند و از توانمندی و امکانات شهرستان های خود استفاده کردند.

وی با تأکید بر اینکه برخی کاستی های استادیوم وحدت از قبیل نیمکت های تیم های ذخیره باید در شهرستان مرتفع شود، یادآور شد: در تلاش هستیم تا با همکاری نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، اعتبار تعویض فنس استادیوم را که مبلغی معادل ۱۰ میلیارد ریال می باشد را از محل اعتبارات نفت تأمین کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، بندر مرزی آستارا و گردنه حیران را پاره تن استان گیلان برشمرد و اضافه کرد: در آینده ای نزدیک، بزرگترین جشنواره پرواز بادباک ها در گردنه حیران آستارا برگزار خواهد شد.

وحدت آماده نشود شهرداری بازی نمی کند

عباس صابر، فرماندار آستارا در این نشست، خاطرنشان کرد: اگر استادیوم وحدت آستارا برای دیدارهای فصل پیش روی لیگ آزادگان آماده نشود، تیم شهرداری در مسابقات حاضر نخواهد شد.

وی با بیان اینکه تجهیز استادیوم وحدت و رفع نواقص آن از مهمترین اولویت هاست، ادامه داد: باید زیرساخت های استادیوم وحدت برای میزبانی از همه تیم های لیگ آزادگان ایجاد شود تا امتیازات میزبانی از تیم شهرداری سلب نشود.

صابر ضمن تأکید بر معرفی پیمانکار ساخت سکوهای تماشاگران این استادیوم، تصریح کرد: برای احداث دکل های روشنایی و اسکوربورد نیز باید از اعتبارات ملی بهره مند شد.

وی در پایان با اشاره به استفاده از همه ظرفیت های شهرستان و استان برای مهیا کردن شرایط میزبانی آستارا، افزود: برای ساخت رختکن، فنس دور زمین و رفع سایر اشکالات استادیوم باید اداره کل ورزش و جوانان و دستگاه های اجرایی شهرستان تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha