• دوشنبه / ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۸:۱۰
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99061006655

امام جمعه یزد:

عملکرد پیشگیرانه ناجا در تخلفات فضای مجازی قابل قبول است

عملکرد پیشگیرانه ناجا در تخلفات فضای مجازی قابل قبول است

ایسنا/یزد امام جمعه یزد با اشاره به عملکرد مطلوب ناجا در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان، گفت: مراقبت‌ها و اقدامات پیشگیرانه ناجا در ظهور تخلفات و ناهنجاری‌های فضای مجازی هوشمندانه و قابل تحسین است.

آیت‌الله «محمدرضا ناصری‌یزدی» در جریان دیدار با سردار«محمدعلی بهدانی‌فرد» فرمانده انتظامی استان یزد که به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: دغدغه‌های دینی مردم مورد توجه ناجا بوده و اثر تلاش پلیس در این حوزه در جامعه مشخص و مشهود است.

وی با تاکید بر احیای سنت امر به معروف و نهی از منکر در کشور افزود: احیای این دو فریضه بیشترین تاثیر را در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و وقوع جرم دارد.

امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به خدمات گسترده ناجا در تامین امنیت مردم، در سراسر کشور از نقاط صفر مرزی تا داخل شهرها، گفت: امروز پلیس برای رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم اقدامات خوب و مناسبی را انجام می‌دهد.

آیت الله ناصری با بیان این‌که کم توجهی به تربیت دینی و از بین بردن قبح گناه یکی از اهداف دشمنان به خصوص در استفاده از ظرفیت فضای مجازی است، تصریح کرد: دشمن با استفاده از این ظرفیت‌ها به خصوص فضای مجازی برای از بین بردن باورهای دینی مردم تلاش می‌کند که در این میان، موضوع عفاف و حجاب یکی از اصلی‌ترین موضوعات مورد هجمه دشمن است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به ناهنجاری‌های مختلف که توسط دشمن در فضای مجازی راه‌اندازی می‌شود ادامه داد: خوشبختانه پلیس در فضای مجازی بسیار هوشیارانه عمل کرده و مراقبت‌ها و اقدام‌های پیش‌دستانه ناجا از ظهور ناهنجاری‌ها در جامعه پیشگیری کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه یزد،‌ناصری‌یزدی در پایان با بیان این‌که ماموران پلیس برای کسب رضایت خدا و خدمت به خلق خدا تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در ایام محرم در برقراری نظم و امنیت عزاداران حسینی(ع) خوش درخشیده و اقدامات و خدمات بسیار خوبی را انجام داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha