• دوشنبه / ۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99060302612
  • منبع : نمایندگی ایلام

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام:

ورزش حرفه‌ای ایلام حامی ندارد

ورزش حرفه‌ای ایلام حامی ندارد

ایسنا/ایلام مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: ورزش حرفه‌ای در ایلام حامی ندارد که باید به مطالبه عمومی تبدیل شود.

«مظفر علی‌شائی» در نشست کمیته تخصصی ورزش بانوان ایلام که با حضور مدیرکل هماهنگی امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، با بیان اینکه فراهم کردن امکانات ابزار رسیدن به توانایی است، اظهار کرد: ۴۵ قهرمان ملی و فراملی و ۱۵۴ مدال‌آور در این استان وجود دارد که با استعدادیابی، این تعداد افزایش یافته است و امیدواریم بتوانیم در تمامی رشته‌ها قهرمان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پراکندگی سرانه ورزشی در سطح استان مطلوب نیست، یادآور شد: تلاش می‌شود این سرانه تا پایان سال به ۹۸ سانتیمتر برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: با توجه به اینکه جذب اعتبارات ورزشی به توانایی مسئولان حوزه‌های ورزشی بستگی دارد، روسای هیات‌ها در راستای حمایت، توانایی‌های مربوطه را شناسایی و معرفی کنند.

علی‌شائی ادامه داد: ورزش حرفه‌ای استان حامی مالی ندارد و  این امر سبب شده جامعه ورزشی استان نتواند به صورت منسجم عمل کند، بنابراین توجه به این قشر مهم و ضروری است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دولت نیز گفت: مهمترین این پروژه‌ها در بخش روستایی  افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال شهرک اسلامیه مهران، سالن ورزشی چند منظوره «حیدرآباد» میشخاص، زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای سراب کارزان، سالن ورزشی شهرک نبوت ایوان است.

علی‌شایی با بیان اینکه در بخش شهری نیز ساختمان هیات فوتبال استان و ساختمان اداری شهرستان آبدانان افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: میزان اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها ۸ میلیارد و ۶۹۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

وی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه‌ها ۵۳۷۸ متر مربع به سرانه ورزشی استان اضافه خواهد شد، گفت: در این مدت چمن  زمین فوتبال مهران  و استادیوم تختی ایلام بازسازی شده و در اختیار ورزشکاران و ورزش دوستان استان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha