• دوشنبه / ۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99060302377
  • خبرنگار : 71552

پرونده لیگ تفنگ و تپانچه ۹۸ بسته شد

پرونده لیگ تفنگ و تپانچه ۹۸ بسته شد
عکس تزیینی است.

پرونده مسابقات لیگ تفنگ و تپانچه سال ۹۸ با تصمیم کمیته اجرایی سازمان لیگ و موافقت تیم‌ها بسته شد.

به گزارش ایسنا، بعد از کش و قوس فراوان سرانجام سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی پایان لیگ تفنگ و تپانچه سال ۹۸ را اعلام کرد. سازمان لیگ تیراندازی با توجه به ادامه دار شدن شیوع ویروس کرونا در کشور و حفظ سلامتی ورزشکاران، با برگزاری جلسه نهایی و تصمیم کمیته اجرایی تکلیف تیم‌های قهرمان و سقوط کننده را بدون برگزاری ادامه رقابت‌ها مشخص کرد.

در این راستا مصوب شد پس از لحاظ نمودن یک امتیاز مثبت (امتیاز حضور) برای تیم های که دیدارهای کمتری نسبت به سایرین داشتند، جدول رده بندی به عنوان جدول نهایی لیگ سال۹۸  تنظیم شود.

نکته قابل توجه این است که در صورتی که در جدول رده بندی امتیازات مساوی وجود داشته باشد، شکست و تساوی طبق مصوبه کمیته اجرایی و دستورالعمل لیگ که قبل از آغاز مسابقات به تیم ها ابلاغ شده بود عملی شده است.

بدین ترتیب لیگ برتر بانوان با ۶ تیم در نهایت تیم مقاومت، ساچمه بیژن و شهرداری قزوین به عنوان تیم های اول تا سوم رشته تفنگ و تپانچه معرفی شدند و تیم‌های هیات خراسان رضوی و سبز فرازان سپاهان به لیگ دسته یک سقوط کردند.

در لیگ برتر آقایان ۷ تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نتیجه در رشته تفنگ تیم های نزاجا، زائر و ساچمه بیژن به مقام های اول تا سوم دست یافتند و تیم های شهرداری اردبیل و شرکت ملی حفاری به لیگ دسته یک سقوط کردند.

در رشته تپانچه نیز، تیم های ساچمه بیژن، مقاومت و شهرداری اردبیل به عنوان تیم های اول تا سوم شناخته شدند و تیم های شرکت ملی حفاری و زائر با سقوط به لیگ دسته یک راهی شدند.

در بخش لیگ دسته یک بانوان هم ۱۲ تیم حضور داشتند که در رشته تفنگ، تیم های برلیان ۲۲، دانشگاه آزاد اسلامی و باشگاه مقاومت به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

در رشته تپانچه نیز، ارسنجان فارس، هیات مازندارن و کرمان به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

همچنین در لیگ دسته یک آقایان رشته تفنگ از بین ۶ تیم حاضر تیم های نزاجا، هیات ایلام و ماتریس( تیگرا) با قرار گرفتن در جایگاه اول تا سوم به لیگ برتر صعود کردند و در رشته تپانچه این بخش نیز ۱۳ تیم به رقابت پرداختند که در نتیجه تیم های بانک کار آفرین، باشگاه فرمان مشهد و شهید لطفی هوافضا با کسب عناوین اول تا سوم راهی لیگ برتر شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha