• دوشنبه / ۶ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۱:۱۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99050603658

رئیس دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام داوطلبان به دانشگاه پیام نور در خراسان رضوی

آغاز ثبت‌نام داوطلبان به دانشگاه پیام نور در خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی رئیس دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی گفت: ثبت‌نام در دوره‌های بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی این دانشگاه از پنجم مردادماه آغاز شده و تا دوم شهریورماه ادامه دارد.

عزیزاله نژادعلی در خصوص ثبت‌نام در دوره‌های بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور اظهار کرد: در دفترچه انتخاب رشته داوطلبان، رشته محل‌ها و دوره‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور مشخص ‌شده است که داوطلبان می‌توانند این رشته‌ها را برای ورود به دانشگاه انتخاب کنند.

وی افزود: در استان خراسان رضوی ۲۲ مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور وجود دارد که از تاریخ اعلام ‌شده، منحصرا به‌ صورت اینترنتی ثبت ‌نام انجام می‌شود. همچنین داوطلبان متقاضی ثبت‌نام می‌توانند از طریق پورتال دانشگاه به نشانی http://razavi.pnu.ac.ir  جزئیات بیشتر ثبت‌نام را دریافت کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور در ایام کرونا علاوه بر اینکه توانست آزمون‌های خود را به ‌صورت غیرحضوری و الکترونیکی با برگزاری بیش از ۱۱۰۰۰ عنوان درسی برگزار نماید، توانست بخشی از آزمون‌های سایر دانشگاه‌ها را نیز برگزار کند و پیشرو در بین سایر دانشگاه‌ها در راستای خدمت به دانشجویان باشد.

نژادعلی با اشاره به تدابیر دانشگاه پیام نور برای رفع دغدغه مالی و شهریه دانشجویان گفت: این دانشگاه علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویی، با انعقاد تفاهم‌نامه با سه بانک عامل تسهیلات با کارمزد پایین و شرایط آسان را برای دانشجویان فراهم کرده که هیچ دانشجویی جز تحصیل، دغدغه دیگری نداشته باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی، وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور علاوه بر بانک‌ها با بنیاد علوی نیز تفاهم‌نامه منعقد نموده و این قرارداد، به دانشجویان محروم کمک‌های شایانی می‌کند. داوطلبان برای ثبت ‌نام در دوره‌های بدون آزمون برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha