به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه زنجان، سامانه *۲۰۲۰# شرکت مخابرات ایران نیازهای مشترکان تلفن ثابت را در زمینههای مختلف خدمات تلفن ثابت و اینترنت شرکت مخابرات ایران مرتفع میسازد و برای خدمات قابل ارائه در این سامانه هیچ نیازی به مراجعه حضوری به مراکز و دفاتر پیشخوان دولت نیست.
سامانه *۲۰۲۰# شرکت مخابرات ایران برای تلفن ثابت، خدماتی از قبیل تلفن ثابت، پیش ثبتنام و پیگیری ثبتنام، ثبت خرابی و پیگیری رفع خرابی تلفن ثابت را به متقاضیان ارائه میکند.
این سامانه همچنین برای متقاضیان در حوزه سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات (ADSL) نیز خدمات ثبتنام، تمدید قرارداد، خرید ترافیک، مانده اعتبار و تغییر رمز پنل (adsl.tci) را پشتیبانی میکند که نیاز مراجعه حضوری مشتریان را منتفی کرده است.
از دیگر مزایای این سامانه، ثبت شماره تلفن همراه (برای دریافت پیامک هزینه کارکرد تلفن ثابت) است و اگر مشترکی درخواست ثبت شماره تلفن همراه، برای دریافت پیامک کارکرد قبوض را داشته باشند از طریق این سامانه میتوانند درخواست خود را ثبت کنند.
همچنین این سامانه قابلیت ارائه شناسه قبض و شناسه پرداخت را به مشترکان تلفن ثابت دارد.
انتهای پیام
نظرات