• یکشنبه / ۱ تیر ۱۳۹۹ / ۰۸:۲۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99040100060

مسئول بسیج رسانه‌ یزد:

امیدآفرینی در بین مردم مهمترین رسالت بسیج رسانه است

امیدآفرینی در بین مردم مهمترین رسالت بسیج رسانه است

ایسنا/یزد مسئول بسیج رسانه استان یزد گفت: مهمترین رسالت سازمان بسیج رسانه استان ایجاد امیدآفرینی در بین مردم است.

 «مصطفی گل‌محمدی» در جمع فعالان بسیج رسانه شهرستان میبد اظهار کرد: رسالت رسانه‌ها بر  چهار محور خلاصه می‌شود که تاکید مقام معظم رهبری هم پیرامون آن چهار محور یعنی اطلاع‌رسانی شفاف، نقد منصفانه، مطالبه‌گری از مسئولان و مهمترین آن ایجاد روحیه  امیدآفرینی در بین مردم  است.

وی افزود: متأسفانه در بعضی از رسانه‌ها شاهد آن هستیم که افراد و فعالان رسانه‌های همسو با دشمنان باعث ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم می‌شوند یا با انعکاس تولیدات خبری خود، بعضی از مردم را از انقلاب زده و دلسرد می‌کنند که این شیوه مناسب نیست و برای این انقلاب که ریشه در خون شهدا دارد، معنی ندارد.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها باید خارج از این که بلندگوی انقلاب اسلامی هستند، دیدگاه‌ها و مطالبات انقلاب را مطرح و در انعکاس حرکت‌های انقلابی در تمام حوزه‌ها نقش‌آفرینی کنند و با  امید آفرینی در بین مردم  نشاط و شادابی را به وجود آورند.

مسئول بسیج رسانه استان در ادامه، خبرنگاران و عکاسان خبری را تنها  جزء مجموعه‌ی بسیج رسانه ندانست و گفت: سازمان بسیج رسانه دارای ۱۲ طیف مختلف از مخاطبان شامل عکاسان خبری، خبرنگاران، فیلمبرداران خبری، مستندسازان، مدیران و مسئولان نشریات و مطبوعات، سردبیران و دبیران نشریات، مدیران پایگاه‌های خبری، ستون‌نویسان، عوامل طراحی و چاپ و ادمین‌های کانال خبری بالای 500 نفر است که باید با همکاری و هماهنگی در کنار یکدیگر با جذب حداکثری شکل بگیرد.

گل‌محمدی در بخشی از سخنانش میبد را تنها شهرستانی در استان نام برد که خواهران در حوزه بسیج رسانه‌ی آن مظلوم واقع شده‌اند و در این باره افزود: جمعیت بسیج رسانه شهرستان میبد ۵۱ نفر است که در سال جاری و بر اساس برنامه‌های کشوری باید به 90 نفر افزایش یابد.

توجه به جذب ویژه فعالان فضای مجازی، تشکیل هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه شهرستان، تشکیل اتاق فکر، سازماندهی بسیج رسانه بر اساس خواست و رسالت بسیج رسانه و همراهی مجموعه در مقابل انتقادات و پیشنهادات از مهمترین مواردی بود که مسئول بسیج رسانه استان در انی نشست خواستار شد.

 در پایان این نشست نیز احکام اعضای بسیج رسانه شهرستان میبد با حضور فرمانده سپاه و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و مسئول بسیج رسانه استان به آنها اعطا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha