• چهارشنبه / ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99032818120
  • خبرنگار : 50159

رئیس فدراسیون تیراندازی:

رویکرد امروز کسب بیشترین سهمیه المپیک است

رویکرد امروز کسب بیشترین سهمیه المپیک است

ایسنا/زنجان رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: مهم‌ترین رویکردی که این فدراسیون در پیش گرفته، کسب بیشترین سهمیه المپیک توکیو است.

علی دادگر دیروز (۲۷ خرداد) در مجمع انتخابات هیئت تیراندازی استان زنجان که در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه تیراندازی یکی از رشته‌های مستعد در کشور بوده و قادر است سهمیه قابل توجهی را برای المپیک کسب کند، گفت: بی‌شک اگر سنگ‌اندازی‌ها را کنار بگذاریم، رسیدن به این مهم دور از ذهن نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دغدغه مالی یکی از مشکلاتی است که همه فدراسیون‌ها با آن دست به گریبان هستند، افزود: از بدو ورود به این فدراسیون، تلاش کردیم تا این مشکل را مرتفع کنیم؛ چرا که معتقدیم با وجود مشکلات مالی، قادر نخواهیم بود در زمینه‌های مختلف تمرکز داشته  باشیم، به همین خاطر تسویه ۱۷ میلیارد تومان بدهی این فدراسیون را در اولویت قرار داده و آن را محقق کردیم.

این مسئول با یادآوری اینکه تیراندازی ایران جزو رشته‌هایی است که از جایگاه مناسبی در دنیا برخوردار بوده و هم‌اکنون با کشور آلمان رتبه یازدهم دنیا را در این رشته در اختیار داریم، تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌های خوب این رشته، محدود نبودن فعالیت برای آقایان و بانوان است و همین امر باعث شده است تا بتوانیم برنامه‌ریزی خوبی برای حضور موفق در رقابت‌هایی چون المپیک داشته باشیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه فعالیت ارزشمند و مطلوب هیئت‌های استانی باعث شده است تا تیراندازی ایران عملکرد موفقی داشته و در رأس فدراسیون‌های ورزشی کشور قرار گیرد، ادامه داد: با برخورداری از همین پشتوانه می‌توانیم در فرصت باقی‌مانده سهمیه قابل توجهی را برای المپیک توکیو کسب کنیم، این در حالی است که کمک یک میلیارد تومانی وزارت ورزش و جوانان برای تجهیز وسایل المپیک نیز می‌تواند کمک‌حال ما باشد.

دادگر همچنین از زنجان به عنوان یکی از استان‌های مستعد در رشته تیراندازی یاد کرد و گفت: برگزاری کلاس‌های داوری در زنجان را باید به فال نیک گرفت، از طرفی در صوت راه‌اندازی زمین اهداف پروازی در زنجان، دو تفنگ دولول از طرف فدراسیون به هیئت تیراندازی زنجان اهدا خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با تاکید بر اینکه استعدادیابی امری ضروری و حیاتی برای هر رشته ورزشی به شمار می‌رود، اظهار کرد: رشته تیراندازی نیز با توجه به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌هایی که دارد، می‌تواند در این زمینه حضوری پررنگ داشته باشد، به همین خاطر باید به امر استعدادیابی با همکاری آموزش و پرورش اهتمام جدی داشته باشد.

علی خلیلی با یادآوری اینکه تیراندازی جزو رشته‌هایی است که می‌تواند عملکرد خوبی در آوردگاهی چون المپیک داشته باشد، افزود: یکی از نیازهای امروز تیراندازی زنجان، اختصاص زمینی برای راه‌اندازی سایت اهداف پروازی است که در صورت شناسایی این زمین، اداره‌کل ورزش و جوانان می‌تواند پیگیری‌های بعدی را در این زمینه انجام دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha