• یکشنبه / ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99032516138

یک مسئول:

تفرجگاه ها محل عرض اندام مجرمان و هنجارشکنان نیست

تفرجگاه ها محل عرض اندام مجرمان و هنجارشکنان نیست

ایسنا/خراسان شمالی  معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه اماکن تفریحی و عمومی جای عرض اندام مجرمان و هنجارشکنان نیست، گفت: با هرگونه اقدامی که امنیت اجتماعی را مختل کند مقتدرانه برخورد خواهد شد.

سرهنگ محسن عربی با تاکید بر اینکه مردم در کنار پلیس امنیت پایدار را رقم خواهند زد، اظهارکرد: خوشبختانه با اشرافیت بسیار خوبی که در استان وجود دارد هیچ گونه نقطه نا امنی نداریم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، وی با بیان اینکه  خراسان شمالی به علت واقع شدن در مسیر جاده آسیایی و همچنین مسیر بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) روزانه شاهد حضور و تردد تعداد زیادی مسافر در جای جای این استان هستیم، تصریح کرد: امنیت و آرامش مردم استان و همچنین مسافران موضوعی است که همواره با قدرت در دستور کار قرار دارد و با افرادی که بخواهند چه در سطح شهر و چه در مکان های اسکان مسافران و تفرجگاه های استان امنیت و آرامش را مختل کنند برخورد خواهد شد.

وی به نقش سایر دستگاه ها نیز دربرقراری امنیت پایدار درسطح استان نیز اشاره کرد، افزود: همه دستگاه های متولی باید در کنار نیروی انتظامی باشند تا ناجا همانگونه که تاکنون وظایف و ماموریت های خود را به خوبی انجام داده ازاین پس نیز با قدرت انجام دهد.

سرهنگ عربی با تاکید بر اینکه تلاش پلیس به صورت ۲۴ ساعته و حضور به موقع در صحنه های مختلف فقط و فقط برای مردم و آرامش در جامعه است، یاد آور شد: مجرمان و مخلان نظم و امنیت نباید در جامعه لحظه ای راحت باشند و این می طلبد تا مردم و دستگاه های دیگر، ناجا را در اجرای مطلوب ماموریت ها یاری کنند.

معاون اجتماعی پلیس خراسان شمالی به فرارسیدن فصل تابستان و استفاده مردم و هموطنان از اماکن تفریحی، زیارتی و سیاحتی این استان نیز اشاره کرد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین همکاری و همراهی با پلیس انتظاری است که ما از مردم  داریم.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه هیچ گونه نقطه نا امنی در استان نداریم و تلاش ما بر این امر معطوف شده تا این امنیت پایدار همچنان حفظ و ارتقاء یابد.

سرهنگ عربی ادامه داد: دغدغه امنیتی در استان نداریم و امید است تا با همکاری خوب مردم و همچنین سایر دستگاه ها این روند همچنان ادامه داشته باشد.

معاون اجتماعی پلیس خراسان شمالی به اجرای طرح های امنیت اجتماعی متعدد در سطح استان نیز اشاره کرد، گفت: هدف از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و هر اقدامی که ناجا در جامعه انجام می دهد فقط برای آرامش و امنیت است و این موضوعی نیست که اجازه دهیم تا اراذل و اوباش و مجرمان آن را نادید بگیرند.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه اماکن تفریحی و عمومی جای عرض اندام مجرمان و هنجارشکنان نیست، گفت: با هرگونه اقدامی که امنیت اجتماعی را مختل کند مقتدرانه برخورد خواهد شد و مردم نیز باید پلیس را در اجرای موفقیت آمیز ماموریت های محوله و همچنین برقراری امنیت پایدار در استان یاری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha