• دوشنبه / ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99031207011
  • خبرنگار : 30054

حضور دیجیتون در طرح اشتراک رایگان VoDها

حضور دیجیتون در طرح اشتراک رایگان VoDها

مجموعه دیجیتون که VOD اختصاصی کودک و نوجوان است با شرکت در طرح اشتراک رایگان VODها از۸ خردادماه ۹۹، به مدت یک ماه سرویس خود را به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دیجیتون، به دنبال تاکیدات شورای عالی فضای مجازی به منظور ارتقاء سهم محتوای داخلی در سبد مصرفی کاربران و افزایش ضریب نفوذ خدمات دسترسی پهن باند ثابت به شبکه ملی اطلاعات، طرحی با همکاری و هماهنگی  سازمان فناوری اطلاعات ایران، مرکز ملی فضای مجازی، سازمان تنظیم مقرارت و ارتباطات رادیویی، ارائه کنندگان خدمات ویدئوی خانگی و ارایه کنندگان خدمات دسترسی ثابت به شبکه ملی اطلاعات تهیه شده است تا با ایجاد هم‌افزایی و با تامین سامانه‌های مورد نیاز، هموطنان بتوانند با برخورداری از «اشتراک دسترسی پهن باند ثابت به شبکه ملی اطلاعات» از «اشتراک یک‌ماهه رایگان خدمات تلویزیون اینترنتی» نیز برخوردار شوند.

حضور دیجیتون در طرح اشتراک رایگان

این مجموعه هم از تاریخ ۸خرداد تا ۸ تیرماه ۹۹ به مدت یک ماه، با حضور در این طرح این امکان را در اختیار کاربران قرارداد تا با اینترنت رایگان بتوانند اشتراک یک ماهه سرویس خود را استفاده کنند. برای تماشای رایگان جدیدترین انیمیشن ها  می‌توانید وارد سایت یا اپلیکیشن دیجیتون شوید. اینترنت adsl  اپراتورهای مخابرات ایران، شاتل، آسیاتک، پارس آنلاین، های وب، ماهان نت، داده پردازی فن‌آوا، پیشگامان، صبانت، افرارسا، رسپینا، لایزر، آترین، پیشگامان جنوب، گسترش ارتباطات مبنا، ماکس نت، شب دیز، گروه ارتباطی شبکیه، پتیاک، هلما گستر، ارتباطات ثابت پارسیان، شبکه گستر درنا یوزنت، بهار سامانه شرق، فناپ تلکام، ارتباطات فرزانگان پارس، رهام داتک در این طرح رایگان خواهد بود.

دیجیتون نیز با حضور دراین طرح امیدوار است بتواند گامی در راستای مسیر سلامت، شادابی و تامین سرگرمی تمامی کودکان و نوجوانان سرزمین کشورمان بردارد.

روش فعال سازی اشتراک رایگان

فقط کافیست وارد صفحه وزارت ارتباطات به نشانی /https://ictgifts.ir  شوید و شماره موبایل، کد ملی و شماره خطی که کاربران روی آن   adsl فعال دارید را وارد کنید.

سایر شرایط شرکت در طرح اشتراک رایگان

· خدمات اختصاص یافته برای این طرح تنها به افرادی تعلق می‌گیرد که در حال حاضر روی خط خود adsl داشته باشند.  چنانچه این دسترسی روی تلفن ثابت شما موجود نیست می‌توانید از طریق درگاه xdslplus.ir اقدام به درخواست کنید.

· برای ثبت‌نام در این طرح باید بین هویت کد ملی وارد شده، مالک شماره موبایل و adsl همخوانی وجود داشته باشد.

· هر فرد واجد شرایط تنها امکان فعال سازی هدیه را روی یک خط را دارد و امکان انتقال هدیه به سایر خطوط وجود ندارد.

دیجیتون به عنوان اولین و کامل‌ترین سرویس‌های تماشای آنلاین انیمیشن‌ با ۴,۰۰۰ عنوان محصول و ۵۰۰,۰۰۰  کاربر فعال راه‌حل خوبی برای کسانی است که می‌خواهند کلکسیونی از بهترین و جدیدترین انیمیشن و کارتون‌های دنیا را ‌همیشه همراه خود داشته باشند. دیجیتون روی انواع موبایل‌ها، تبلت‎ها، گوشی‌ها و تلویزیون‌های هوشمند امروزی قابل دسترسی است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha