• سه‌شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۰۸:۱۱
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99023021358
  • منبع : نمایندگی ایلام

استاندار ایلام:

مدیران مروج آزادی بیان باشند

مدیران مروج آزادی بیان باشند

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: نقد دلسوزانه موجب رفع اشکال و در نهایت رشد می‌شود و مجموعه مدیران ما باید مروج آزادی بیان و اندیشه باشند.

«قاسم سلیمانی دشتکی»  در دیدار مدیرکل و عوامل روابط عمومی استانداری ایلام از مجموعه تلاش‌های این حوزه قدردانی و اظهار کرد: در این مدت روابط عمومی با رعایت اعتدال و میانه روی در مسیر تعامل با رسانه ها حرکت کرده است و در انعکاس عملکرد دولت در بعد استانی و ملی موفق عمل کرده و در مجموع از عملکرد این حوزه رضایت کامل دارم و تشکر می‌کنم.

وی در ادامه پاسخگویی مدیران به خواسته ها و مطالبات مردمی را یک اصل مهم و انکار نشدنی در یک نظام مردمسالار دانست و گفت: در این میان نقش روابط عمومی‌ها در ارائه گزارش به مردم و انعکاس ضعف‌ها و انتقادها به سازمان مهم و حائز اهمیت است.

استاندار ایلام با تاکید بر این که باید از نگاه تشریفاتی به روابط عمومی پرهیز کرد، ادامه داد: روابط عمومی یک پل ارتباطی مطمئن مابین مردم و سازمان و در راستای تعدیل برنامه های سازمان با خواسته های مردمی نقش آفرینی می کند.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه حرف مخالف و منتقد را باید شنید، تصریح کرد: نقد دلسوزانه موجب رفع اشکال و در نهایت رشد می‌شود و و مجموعه مدیران ما باید مروج آزادی بیان و اندیشه باشند.

سلیمانی دشتکی از تصمیم خود در دستور بازپس گیری شکایات از رسانه‌ها دفاع کرد و گفت: با وجود برخی نقدهای تند و تیز و گاها تخریب‌هایی از طرف برخی رسانه‌ها اما در راستای احترام به جایگاه اصحاب رسانه در شب میلاد کریم اهل بیت علیهم السلام دستور بازپس گیری شکایات علیه رسانه ها را دادیم و امروز خوشبختانه در این حوزه شاهد وحدت و همدلی بسیار خوبی مانند دیگر حوزه ها هستیم.

«آیت قیصربیگی» مدیرکل روابط عمومی استانداری از حمایت‌های بی‌دریغ استاندار ایلام تقدیر کرد و گفت: امروز جایگاه روابط عمومی در استان تقویت شده و این مهم ناشی از حمایت قاطعانه نماینده عالی دولت در استان از روابط عمومی‌ها است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، در پایان این دیدار سلیمانی دشتکی از تلاش‌های مجموعه روابط عمومی استانداری تجلیل کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha