• دوشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99022215989

سرانه ورزشی داراب و زرین‌دشت طی ۶ سال ۲ برابر شده است

سرانه ورزشی داراب و زرین‌دشت طی ۶ سال ۲ برابر شده است

ایسنا/فارس مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: در داراب و زرین دشت نیز همچون دیگر نقاط استان شاهد رشد چشمگیر سرانه ورزشی هستیم به طوری که سرانه ورزش در این دو شهرستان طی ۶ سال گذشته تقریبا دو برابر شده است.

حیدرعلی کامیاب شامگاه یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در مراسم بهره‌برداری از سالن چند منظوره روستای مزایجان از توابع شهرستان زرین دشت، افزود: در شهرستان زرین‌دشت، عملیات اجرایی ۱۲ زمین چمن مینی فوتبال آغاز شده بود که ۶ پروژه به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان فارس، کامیاب با بیان اینکه ۶ پروژه دیگر نیز امسال افتتاح خواهد شد، افزود: عملیات اجرایی زمین چمن "شهر پیر" نیز انجام شده و این پروژه با پهن شدن چمن آن، آماده بهره‌برداری خواهد بود.

وی امضای مصوبه ساخت استخر سرپوشیده این شهرستان توسط معاون وزارت ورزش و جوانان را محقق شدن آرزوی مردم این شهرستان دانست و گفت: به زودی عملیات ساخت این پروژه شروع می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه تمام این اتفاقات در شرایطی افتاده که دولت در بی‌سابقه‌ترین تنگناهای مالی به واسطه تحریم‌های ظالمانه غرب قرار داشته است، افزود: جا دارد از پیمانکاران که در این شرایط در توسعه زیرساخت های ورزشی به اداره کل ورزش و جوانان کمک کردند تشکر کنم.

امید نوروزی، قهرمان کشتی المپیک لندن نیز با بیان اینکه مدیرکل ورزش و جوانان علاوه بر توسعه زیرساخت‌ها در انجام سفرهای شهرستانی نیز رکورددار است، گفت: بی‌تردید توسعه اماکن ورزشی در روستاها و شهرستان‌ها زمینه معرفی نخبگان و استعدادهای ورزشی را در رشته‌های مختلف فراهم خواهد کرد.

نوروزی خاطرنشان کرد: از میان همین نوجوانان و جوانانی که در شهرستان‌ها به ورزش در رشته‌های مختلف مشغول هستند، آینده سازان ورزش به استان فارس و کشور معرفی خواهند شد.

به گزارش ایسنا، سالن چند منظوره روستای مزایجان شهرستان زرین دشت در زمینی به متراژ ۱۴۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha