• چهارشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۶:۲۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 99020302482
  • خبرنگار : 50051

مدیر آموزش‌وپرورش گرگان:

۲۰ درصد دانش آموزان گرگانی به آموزش مجازی دسترسی ندارند

۲۰ درصد دانش آموزان گرگانی به آموزش مجازی دسترسی ندارند

ایسنا/گلستان مدیر آموزش‌وپرورش گرگان با بیان اینکه حدود ۲۰ درصد دانش آموزان این شهرستان، امکان دریافت آموزش مجازی را ندارند، گفت: برای این دانش آموزان بسته‌های آموزشی تهیه‌شده که به منزل آنها ارسال می‌شود.

بهجت تربتی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از همان ابتدای اسفندماه که تعطیلی مدارس را به خاطر شیوع کرونا داشتیم، معلمان ما آموزش دانش آموزان را از طریق فضای مجازی آغاز و شعار آموزش تعطیل نیست را محقق کردند.

وی افزود: همکاران ما حتی در ایام تعطیلات عید نوروز هم آموزش دانش آموزان را متوقف نکردند و آموزش‌ها را ادامه دادند.

مدیر آموزش‌وپرورش گرگان با اشاره به راه‌اندازی شبکه اجتماعی دانش‌آموزی (شاد)، تصریح کرد: بعد از راه‌اندازی این سامانه مدارس موظف شدند کلاس‌های مجازی را در اپلیکیشن شاد تشکیل دهند.

تربتی‌نژاد خاطرنشان کرد: تمامی مدارس شهرستان گرگان به سامانه شاد متصل شدند و بیش از ۹۰ درصد کلاس‌ها در سامانه شاد تعریف شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون تنها ۴۰ درصد دانش آموزان وارد سامانه شاد شدند، گفت: از خانواده‌ها می‌خواهیم به‌جای استفاده از اپلیکیشن‌های دیگر، به سامانه شاد که محیطی ایمن‌تر و با سرعت بسیار خوبی است، وارد شوند.

مدیر آموزش‌وپرورش گرگان در ادامه با اشاره به اینکه در تمامی مناطق شهرستان گرگان دسترسی به اینترنت میسر است، اظهار کرد: البته حدود ۲۰ درصد دانش آموزان بدلیل عدم دسترسی به تلفن همراه هوشمند، تبلت و رایانه، امکان دریافت آموزش‌های مجازی را ندارند.

تربتی‌نژاد گفت: برای این دسته از دانش آموزان که در برخی از مناطق روستایی و مناطق حاشیه شهر گرگان سکونت دارند، بسته‌های آموزشی را تهیه کردیم که از طریق مدیران مدارس و راهبران آموزشی در درب منزل تحویل دانش آموزان خواهد شد. البته برخی از این دانش آموزان می‌توانند از آموزش‌های شبکه‌های تلویزیونی هم استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: تا قبل از اسفندماه، حدود ۷۰ درصد محتوای کتاب‌ها آموزش داده شده بود و بعد از آن آموزش‌ها در فضای مجازی ادامه پیدا کرد و این میزان به ۸۰ درصد رسید. قطعاً تا پایان اردیبهشت‌ماه آموزش‌ها به پایان می‌رسد.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha