• چهارشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99020302091
  • خبرنگار : 50006

اجرای طرح کرامت در محلات محروم اهر در ماه رمضان

اجرای طرح کرامت در محلات محروم اهر در ماه رمضان

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه ناحیه اهر از اجرای طرح ویژه کرامت در محلات محروم و حاشیه اهر در ماه مبارک رمضان خبر داد. 

سرهنگ پاسدار موسی صفی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اولویت اجرای طرح کرامت را در مناطقی مانند شله‌بران، سیدآباد و نیروگاه، بهرام آیاد عنوان کرد و افزود: در این طرح کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی نیز با حفظ کرامت انسانی برگزار خواهد شد.

وی گفت: در ماه مبارک رمضان رزمایش کمک مؤمنانه با نظارت امام جمعه شهرستان توسط سپاه اجرا می‌شود که در مرحله اول 1000 بسته معیشتی در شب ماه مبارک رمضان و در طول ماه مبارک رمضان نیز در چهار مرحله بسته‌های غذایی دیگر دربین نیازمندان توزیع خواهد شد.

سرهنگ صفی همچنین افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا، 37 هزار بسته بهداشتی و 1200 بسته معیشتی در بین نیازمندان و اقشار کم درآمد آسیب دیده از کرونا، توزیع شده است و این کار خداپسندانه همچنان تا ریشه کنی این بیماری ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، وی مردم یاری، مردم‌داری و مردم نوازی را سه محور مورد انتظار مقام معظم رهبری از سپاه برشمرد و گفت: ما تمامی برنامه‌ها و اقدامات را بر پایه این سه محور تدوین و برنامه‌ریزی کرده ایم.

وی با بیان این‌که یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است، افزود: سپاه پاسداران، خود یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب را نیز بر عهده دارد.

سرهنگ صفی تشریح کرد: سپاه شهرستان اهر نیز در کنار سایر رسالت‌های عظیم خود در پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن، با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و روشنگری، در حوزه خدمات اجتماعی و مردم یاری که به عنوان یکی از رسالت‌های سپاه و بسیج مطرح است، فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: از اولین روزهای شیوع کروناویروس، سپاه در کنار مردم در بخش‌های مختلف اقدام به گندزدایی و ضدعفونی شهری، غربالگری، تولید و توزیع ماسک و سایر اقلام بهداشتی کرده و همچنین در توزیع بسته‌های معیشتی برای افراد آسیب دیده از کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ایفای نقش کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha