• چهارشنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۲۳:۱۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403071814795
  • خبرنگار : 50535

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر:

۶۴۲ ملک در منطقه انقلاب تبریز تملک می‌شود

۶۴۲ ملک در منطقه انقلاب تبریز تملک می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شهری شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه ۶۴۲ ملک در منطقه ۴۵ متری انقلاب تبریز تملک می شود، گفت: تعطیلی اخیر پروژه مسیرگشایی خیابان انقلاب به دلیل نواقصات شبکه برق و آب و فاضلاب در این مسیر است.

روح الله رشیدی روز چهارشنبه، ۱۸ مهرماه در نشست خبری اظهار کرد: از تمامی شهدای راه حق در تاریخ انقلاب اسلامی که گاها در کمال غربت اما با نهایت ابهت در راه اسلام به درجه‌ی رفیع شهادت نائل شدند یاد کرده و خاطرشان را گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: شهید حسن نصرالله سمبل و نمادی برای مردانگی و مقاومت بوده که شرف و غیرت جامعه اسلام را با رسالت و شهادت خود به تمامی جهان نشان داد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شهری شورای شهر تبریز با بیان اینکه در کمیسیون عمران ۳۴ جلسه برگزار شده است، اضافه کرد: در این کمیسیون مسائل اساسی چون مترو، ترافیک، شرکت واحد و اتوبوسرانی و... مورد بررسی و اجرا قرار گرفته است ، ترافیک از جمله مسائل پر چالش بوده که بنده همواره به آن تمرکز کرده‌ام.

 وی عنوان کرد: سومین سالی است که در مرکز پژوهش‌های شورا حضور داشته و سعی کرده‌ایم طرح‌های پژوهشی خود را به صورت شفاف در اختیار عموم قرار دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز توضیح داد: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ هزار طرح پژوهشی در دست اجرا است، در حوزه‌هایی چون فساد شهری و محیط زیست ضعف داریم که می‌توانستیم بهتر از وضعیت کنونی عمل کنیم.

وی ادامه داد: ما غیر از طرح‌های پژوهشی، گزارش‌های تخصصی نیز در خصوص مسائل شهری منتشر کرده و در اختیار اعضای شورا قرار می‌دهیم، 

وی اظهار کرد: موضوع  منطقه دوکمال از جمله موضوعات قابل بحث تخصصی بوده و تمامی گزارش‌های منتشر شده در سایت مرکز پژوهش‌های شورا قابل رویت عموم است.

رشیدی گفت: ما برای دستاوردهای مرکز پژوهش‌های شورا مجوز انتشار گرفتیم تا نتیجه‌ی گزارشات خود را در کتابچه‌ها چاپ و منتشر کنیم، ما سعی می‌کنیم تا گزارشات را در اختیار عموم گرفته و از مسائلی چون پسماند و چالش‌ها اطلاع رسانی کنیم.

وی در خصوص حواشی موجود در ششمین دوره از شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: طبیعتاً هر مجموعه‌ای دارای حواشی مختص خود است، این حواشی با بازتاب خبری خبرنگاران نیز ضریب می‌گیرد، حتی جلسه‌ی تجلیل از آتش نشانی که هفته‌ی گذشته برگزار شد موجب شد تا مسائل و چالش‌های آتش نشانان مورد بحث قرار گرفته و اقداماتی در این راستا انجام گیرد.

وی ابراز کرد: بنده در خصوص موضوعات شخصی که صحبت شده است در صحن کلمه‌ای نگفته و از تریبون عمومی برای دفاع شخصی خود استفاده نکرده‌ام و علاقه‌ای هم برای استفاده شخصی از این تریبون ندارم.

رشیدی در خصوص فاینانس گفت: در موضوع فاینانس نیز سعی کرده‌ام تا جایی که توان دارم شفاف صحبت کنم که متاسفانه این موضوع در صحن علنی شورا مطرح نشد، در خصوص قطع اشجار باغ گلستان نیز موضع خود را اعلام کرده و گفتیم که مشکل ما با نیروی انتظامی نیست و یک‌موضوعی بین شورا و شهرداری است که هیچ مجوزی از شورا برای واگذاری این زمین اخذ نکرده است.

وی ادامه داد: در خصوص بانک شهر جلساتی برای رفع ورجوع مشکلات آن برگزار و تفاهماتی انجام شده و لایحه‌هایی در اختیار شورا قرار گرفته است که فعلا این لوایح در شورا بررسی نشده‌اند.

وی تاکید کرد: بنده هیچ سوالی را بی پاسخ نمی‌گذارم شاید پاسخم باب میل برخی نباشد اما بی جواب نمی‌ماند، هیچ‌گونه درآمدی از جای دیگر ندارم تمام درآمدم از جلسات شورا بود در مدت خدمت خود به شورای اسلامی شهر تبریز هیچ پروژه‌ی شخصی را قبول نکرده و از امکانات موجود در شورای استفاده‌ی شخصی نکرده‌ام.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز شایعات منتشر شده در ارتباط با جشنواره‌ی عمار، اضافه کرد: در خصوص جشنواره‌ی عمار شایعاتی منتشر شد اما به اطلاع عموم می‌رسانم که این جشنواره متعلق به بنده نبود و حتی در زمان برگزاری این جشنواره در آن‌جا حضور نداشتم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha