• شنبه / ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99013017613
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی:

دانشگاه جامع علمی کاربردی از ابتدای شیوع کرونا پای کار بوده است

دانشگاه جامع علمی کاربردی از ابتدای شیوع کرونا پای کار بوده است

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت‌ برخی از ادارات و شرکت‌ها در ایام کرونایی، گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز در کنار سایر ادارات در امر کمک به همنوعان از همان ابتدا پای کار بوده و به عنوان مثال مرکز جهاد دانشگاهی از ابتدای سال به تولید ماسک و لباس پزشکی پرداخته است.

فرزان قالیچی در اولین جلسه قرارگاه جهادی شهید نومی گلزار دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، گفت: امیدواریم سال ۹۹، سرشار از موفقیت و پیشرفت برای کشورمان باشد و با تکیه بر نیروهای انقلابی و جوان بتوانیم در راه اعتلای انقلاب اسلامی قدم برداریم.

وی ضمن قدردانی از زحمات جهادی پرستاران و کادر پزشکی بیان کرد: تلاش‌های این نیروهای جان بر کف در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا ستودنی است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، افزود: در مدیریت ویروس کرونا تمامی آحاد مردم اعم از بسیجیان، روحانیون، تشکل‌های مردم نهاد، ادرات، شرکت‌ها و ... به نوبه خود تلاش کردند و همکاری‌های خوبی انجام دادند.

قالیچی در ادامه به برخی از وقایع رخ داده در جوامع غربی و آمریکایی پرداخت و گفت: اگر کسی می‌خواهد چهره واقعی غرب را ببیند، به اتفاقاتی از قبیل دزدی ماسک، مرگ و میر سالمندان و ... نگاه کند تا به عمق فاجعه پی‌ببرد؛ در حالی که در کشورمان همه با روحیه جهادی، انسان دوستانه و کاملا رایگان به همکدیگر کمک کردند.

قلی‌زاده، رئیس اداره فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی نیز با تبیین و تشریح اهداف قرارگاه، توضیحاتی در خصوص نحوه فعالیت و کمیته‌های این قرارگاه ارائه داد.

حجت الاسلام علیزاده، نماینده نهاد رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان نیز با اشاره به فضایل و برکات دهه آخر ماه شعبان، اظهار کرد: ویروس کرونا تک وجهی و صرفا موضوع پزشکی نیست، چرا که بر همگان ثابت شد که مردم دنیا وقتی با این ویروس مواجه شدند دست بر آسمان برده و از خدا طلب کمک کردند و بر اساس ندای فطری دنبال نیروی ماورای زمینی و خدایی برای رهایی از شر این ویروس بودند.

عضو شورای فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های انجام شده توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در بحران کرونا، گفت: اهمیت دانشگاه‌های مهارتی و شغل محور در بحران‌ها نمود پیدا می‌کند.

حجت الاسلام رحیم شاهدی گفت: مدرسان و دانشجویان این دانشگاه با کارهای جهادی و مهارتی خود، جایگاه والای دانشگاه را به همگان نشان داده و خوش درخشیدند.

در ادامه جلسه اعضای حاضر به بیان پیشنهادها و نظرات خود در خصوص نحوه انجام فعالیت‌های قرارگاه پرداختند.

اولین جلسه قرارگاه جهادی شهید نومی گلزار دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی با حضور اعضای شورای مرکزی قرارگاه و اعضای شورای فرهنگی واحد استانی برگزار شد. این قرارگاه جهادی با همت واحد استانی و همکاری مراکز آموزشی قرار است در حوزه‌های فرهنگی، مذهبی، سلامت، کمک‌های مردمی و مومنانه و ... فعالیت کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha