• چهارشنبه / ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 99012715966
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس:

فدراسیون بسکتبال بهترین تصمیم را گرفت/حفظ سلامتی بازیکنان از هرچیزی مهمتر است

فدراسیون بسکتبال بهترین تصمیم را گرفت/حفظ سلامتی بازیکنان از هرچیزی مهمتر است

ایسنا/هرمزگان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: امیدوارم در فصل آینده با بهبود وضعیت شیوع کرونا بتوانیم پر قدرت تر ظاهر شده و دل هواداران مان را شاد کنیم.

رضا هنگام پور در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص اعلام پایان فصل مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور، افزود: به دلیل نامشخص بودن شرایط شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی بازیکنان به نظرم تصمیم فدراسیون مبنی بر تعطیلی مسابقات تصمیم درستی بود.

وی با بیان اینکه در لیگ برتر تیم ها از وجود بازیکنان خارجی استفاده می کنند و به دلیل نامشخص بودن زمان آغاز مجدد مسابقات تیم ها در سردرگمی به سر می بردند، خاطرنشان کرد: بازیکن خارجی هزینه سنگینی دارد و باید فدراسیون این بخش را هم در نظر می گرفت که به همین دلیل تصمیم گیری در خصوص ادامه مسابقات ا برعهده باشگاه ها قرار داد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس ادامه داد: در نظر خواهی صورت گرفته اغلب باشگاه ها با تعطیلی و اتمام مسابقات موافق بودند.

وی با اشاره به اینکه برخی تیم ها خواستار ادامه مسابقات به دلیل کسب رتبه بهتر بودند اما به نظرم حفظ سلامتی در اولویت است و تصمیم فدراسیون تصمیمی بجا و صحیح بود، عنوان کرد: تیم شهرداری بندرعباس با قرار گرفتن در رتبه هفتم جدول به هدف گذاری خود در ابتدای فصل دست یافت.

هنگام پور در پایان گفت: امیدوارم در فصل آینده با بهبود وضعیت شیوع کرونا بتوانیم پر قدرت تر ظاهر شده و دل هواداران مان را شاد کنیم.

به گزارش ایسنا، صبح امروز فدراسیون بسکتبال در اطلاعیه ای ضمن  اخذ نقطه‌ نظرات باشگاه‌های حاضر در مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور، با عنایت به نامشخص بودن پیش بینی زمان خروج از بحران ویروس کرونا و تبعیت از دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش، ضمن لحاظ کردن حفظ رده بندی تیم های باشگاهی در پایان مرحله گروهی و عدم اعلام قهرمان لیگ فصل حاضر، تصمیم به اتمام لیگ برتر فصل مسابقاتی ۹۹-۹۸ کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha