• یکشنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۱
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403072217237
  • خبرنگار : 50987

حمله موشکی بزرگ سپاه هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را فرو ریخت

حمله موشکی بزرگ سپاه هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را فرو ریخت

ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: خون پاک سید حسن نصرالله و فرماندهان حزب الله جبهه مقاومت را بالنده تر و تنومند می‌کند.

  احسان کامرانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با محوریت برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان با اشاره به تحولات مهم فلسطین و لبنان، عنوان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با عبور از همه خطوط قرمز و قوانین بین المللی اقدام به انجام حرکت بزدلانه و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله و فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی در لبنان کرد.

وی افزود: با ریخته شدن خون پاک سید حسن نصرالله سید شهدای مقاومت و فرماندهان جبهه مقاومت و مستشار نظامی ما سردار نیل فروشان این جبهه بیشتر از گذشته بالنده و تنومندتر می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، استانداری هرمزگان با اشاره به اقدام تحسین برانگیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری ارتش و وزارت دفاع در در هم کوبیدن مراکز نظامی و جاسوسی صهیونیست ها، تصریح کرد: سران رژیم صهیونسیت فقط زبان زور را می‌فهمند و سپاه پاسداران با این اقدام بی‌نظیر ضربه مهلکی بر پیکره رژیم جنایتکار و تروریست صهیونیستی وارد کرد.

وی افزود: اگر از صهیونیست‌ها خطای دیگری سر بزند با پاسخ فوری و قاطع و به مراتب شدیدار نیروهای مقتدر مسلح مواجه خواهند شد.

کامرانی، با اشاره به برگزاری نماز جمعه نصر اظهار داشت: برگزاری بی‌نظیر نماز جمعه نصر به امامت مقام معظم رهبری و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی از حضور مردم در دفاع از آرمان ها به نمایش گذاشت و به صلابت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به فرمان صریح مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت و مردم لبنان، خاطرنشان کرد: به دلیل تجاوزگری های رژیم وحشی و سفاک صهیونیست بسیاری از مردم مظلوم لبنان از خانه و کاشانه خود آواره شده‌اند و یاری رساندن به آن‌ها وظیفه‌ای دینی، اعتقادی و رسالتی همگان است.

وی تصریح کرد: برای کمک به مردم مظلوم لبنان و غزه همه اقشار مردم پای کار بیایند و نهاد های امدادی و هلال احمر را در کمک‌های بشر دوستانه یاری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به سفر رئیس مجلس به لبنان، تصریح کرد: سفر شجاعانه رئیس مجلس شورای اسلامی به لبنان در بهبهه جنگ و حملات صهیونیست ها باعث خوشحالی حامیان جبهه مقاومت و خنثی شدن شبه افکنی های دشمنان در تضعیف جبهه مقاومت بود که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به در پیش بودن یوم الله سیزده آبان، گفت: سیزده آبان ماه روز استکبار ستیزی فرصت مغتنمی برای انعکاس جنایت‌های صهیونیست‌ها در عرصه‌های مختلف است.

کامرانی، افزود: با توجه به جنایت‌های شنیع رژیم صهیونسیتی با پشتیبانی کشورهای غربی و در راس آن آمریکای جنایتکار راهپیمایی سیزده آبان باشکوه و متفاوت از هر سال برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: سیزده آبان روز استکبار ستیزی فرصت مهمی برای آشنایی نسل نوجوان و جوان با خوی درندگی و استکباری آمریکا است که در طول بیش از چهل سال اخیر از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی فروگذار نکرده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: برای آشنایی نسل نوجوان و جوان جامعه با جنایت‌های رژیم استکباری آمریکا از روش‌های نو و جدید بهره گرفته شود.

وی افزود: کلیه دستگاه‌های اجرایی استان همکاری لازم را در برگزاری باشکوه راهپیمایی سیزده آبان در استان به‌عمل آورند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha