• چهارشنبه / ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99012715778
  • خبرنگار : 50046

آغاز دومین مرحله رزمایش دفاع بیولوژیک در شهرستان های شیروان و اسفراین

آغاز دومین مرحله رزمایش دفاع بیولوژیک در شهرستان های شیروان و اسفراین

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده تیپ مردم پایه سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی آغاز دومین مرحله رزمایش دفاع بیولوژیک و زیست محیطی در شهرستان های شیروان و اسفراین خبر داد.

سرهنگ محمد روحانی گفت: صبح امروز (27 فروردین) دومین مرحله رزمایش دفاع بیولوژیک و زیست محیطی با نام "شهید چاهی" اولین شهید سلامت خراسان شمالی و با رمز " یا مهدی(عج)" در شهرستان های شیروان و اسفراین آغاز شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، وی افزود: این رزمایش با هدف رفع آلودگی و ضدعفونی معابر و حواشی  این شهرستان ها و به منظور نمایش اقتدار نظام، ایجاد وحدت، امید آفرینی و حمایت نیروهای مسلح از کادر درمانی و دل گرمی مردم انجام می شود.

وی ادامه داد: این رزمایش با حضور پایوران تیپ جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، گروه های جهادی بسیج و بسیجیان گردان امام علی(ع) برگزار شده است.

روحانی با بیان اینکه این رزمایش در اسفراین با حضور 170 نیرو در حال اجرا است، اظهارکرد: 15 تراکتور، 15 ماشین خودرویی، 30 موتور سوار و یک خودروی جنگ نوین درعملیات این شهرستان به کارگیری شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در شیروان نیز این رزمایش با حضور 200 نیرو، 15 تراکتور، 22 ماشین خودرویی، 22 موتور سوار در حال برگزاری است.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی اضافه کرد: این رزمایش در هر دو شهرستان ابتدا با رژه اقتدار خودرویی و از دو نقطه شرقی و غربی آغاز خواهد شد.

روحانی بیان کرد: در مرحله سوم این رزمایش، شهرستان های گرمه و جاجرم و راز و جرگلان عملیات ضدعفونی صورت می گیرد.

وی افزود: در اجرای رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک ضدعفونی، گندزدایی و رفع آلودگی از معابر اصلی، مناطق و محلات آلوده، بیمارستان‌ها و جایگاه‌های سوخت، حواشی شهر و ... با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha