• سه‌شنبه / ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99011909987
  • خبرنگار : 50038

به زودی؛

۷ پروژه خیّرساز ملایر به ثمر می‌نشیند

۷ پروژه خیّرساز ملایر به ثمر می‌نشیند

ایسنا/همدان رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر از پیشرفت فیزیکی قابل توجه پروژه های خیّرساز در سال ‏گذشته در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه هفت پروژه کلیدی و مهم در حال به ‏ثمر نشستن هستند.‏

دکتر عباس آذرهمایون در گفت‌وگو با ایسنا، به پروژه احداث پایگاه سلامت انقلاب توسط خیّر شادروان حاج محمد علی رحیمی با آورده شخصی یک میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد اشاره کرد و افزود: پروژه بازسازی و توسعه بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی بیمارستان امام حسین(ع) نیز توسط خیّر حاج کاظم زند اسرار کلید خورد به طوریکه آورده خیّر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده و این پروژه در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اینکه پروژه احداث پایگاه سلامت بلال حبشی به به همت خیّر حاج محمود ساریخانی با آورده شخصی سه میلیارد ریال دارای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی است، ادامه داد: بیمارستان امیرالمومنین(ع) جوراب نیز توسط خیّر حاج حسن توکلی کلید خورده و تاکنون ۳۵۰ میلیارد ریال برای این پروژه بزرگ هزینه شده و در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر به پروژه پایگاه سلامت شهری شماره ۳ فوریت های پزشکی توسط خیّر شادروان حاج یدالله کاکاوند با آورده شخصی ۷۰۰ میلیون ریال اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه پروژه بازسازی و توسعه بخش NICU بیمارستان مهر توسط یک خیّر گمنام در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: تاکنون برای این پروژه ۲۵۰ میلیون ریال توسط این خیّر بزرگوار هزینه شده است.

آذرهمایون با اشاره به اینکه پروژه بازسازی بخش فیزیوتراپی بیمارستان امام حسین(ع) نیز به همت خیّر فاطمه جعفری، شادروان بتول جعفری و شادروان محمد وکیلی کلید خورد، گفت: این پروژه در دست اقدام است و امیدواریم به زودی تکمیل و راه اندازی شود.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر با بیان اینکه طی این سال ها مجمع خیرین سلامت ملایر با عملکرد خود در میان مردم اعتمادسازی کرده است، گفت: محدودیت بودجه های دولتی و از سوی دیگر رشد روزافزون تجهیزات پزشکی و خدمات نوینی که باید ارائه شود، در حوزه سلامت، بهداشت و درمان چالش ایجاد کرده است.

آذرهمایون با تأکید بر اینکه می طلبد خیرین پا در این عرصه بگذارند و کمک حال دولت باشند، افزود: به همین منظور انعقاد تفاهم نامه های مختلف با سازمان ها و ارگان های گوناگون چون آموزش و پرورش، دارالایتام احمدیه و دانشگاه علوم پزشکی همدان منعقد شده تا کمک حال بیماران بی بضاعت باشیم.

وی تصریح کرد: همواره در کنار آورده های مالی خیرین، دانشگاه علوم پزشکی همدان و وزارت بهداشت و درمان اعتبارت قالب توجهی برای تکمیل طرح های خیّرساز اختصاص داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha