• چهارشنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۶:۵۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 98122116603
  • منبع : نمایندگی مازندران

مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران:

"جشنواره خدمت" تاکید بر کیفی‌سازی خدمت است

"جشنواره خدمت" تاکید بر کیفی‌سازی خدمت است

ایسنا/مازندران مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران گفت: در "جشنواره خدمت" تاکید بر کیفی‌سازی است تا خدمات به بهترین شیوه و الگو به محرومان ارائه شود.

سهیل صالحی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص خادمیاری و خدمت در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) اظهار کرد: خداوند را شاکریم که افتخار خدمت در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را نصیب شیفتگان و علاقمندان کرد چراکه در گذشته افراد برای خدمت در حرم ثامن الحجج، سال‌های طولانی در صف انتظار بودند اما به شکر خداوند باری تعالی، در زمان تولیت آقای رئیسی این انتظار به پایان رسید.

وی تصریح کرد: خادمیاران رضوی با انگیزه الهی به عنوان خادم امام مهربانی‌ها زیر سایه پرچم حضرت ثامن الحجج (ع) توفیق خدمت را افتخار بزرگی برای خود دانسته و بدون چشم‌داشت مادی در صحنه‌های خدمت به عنوان خادمیار امام رضا(ع) حاضر می‌شوند.

مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران گفت: در گذشته خادم به کسی اطلاق می‌شد که در حرم امام رضا (ع) به زائران خدمت می‌کرد اما اکنون تمام علاقه‌مندان در هر نقطه از کشور می‌توانند به نام امام الرضا (ع) خدمتی را در راستای رفع مشکلات مردم انجام دهند و خادم رضوی باشند.

صالحی با اشاره به ایجاد کانون‌های خادمیاری در اقصی نقاط کشورمان افزود: خادمیاران رضوی با انگیزه الهی به عنوان خادم امام مهربانی‌ها زیر سایه پرچم حضرت ثامن الحجج (ع) توفیق خدمت را افتخار بزرگی برای خود می‌دانند و بدون چشم‌داشت مادی در تمامی عرصه‌های خدمت به عنوان خادمیار امام رضا (ع) ۶ ساعت در هفته در محل سکونت خود به محرومین خدمات ارائه می‌دهند.

وی به برگزاری جشنواره خدمت در آستان قدس رضوی اشاره کرد و یادآور شد: جشنواره خدمت فرصت مغتنمی برای ارائه راهکارها و الگوهای برتر در بخش محرومیت زدایی و فرهنگی در جهت خدمت به نیازمندان و محرومان است.

مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران ادامه داد: خادمیاران می‌توانند بر اساس تخصص، شیوه‌ها و دیدگاه‌های برتر عملی خدمت‌رسانی به نیازمندان را در جشنواره خدمت ارائه دهند.

صالحی هدف از جشنواره خدمت را تحقق منویات مقام معظم رهبری در منشور هفتگانه آستان قدس رضوی در زمینه اثرگذاری و ارائه خدمت به محرومین برشمرد و تصریح کرد: ایجاد انگیزه برای نیروهای توانمند و شاخص در حوزه‌ فعالیت‌های تخصصی و تقدیر از فعالان عرصه خدمت از دیگر اهداف این جشنواره می‌باشد. 

وی در خصوص ارسال آثار خاطرنشان کرد: خادمیاران بدون هیچ محدودیتی می‌توانند آثار الگویی و برتر خود در بخش‌های مختلف اعم از آموزشی، فرهنگی، هنری، علمی، اقتصادی و محرومیت زدایی و سایر بخش های تخصصی را به جشنواره خدمت ارسال کنند. 

مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران بیان کرد: در جشنواره خدمت تمرکز بر کیفیت خدمت می‌باشد و تمام تلاش آستان قدس تاکید بر کیفیت فعالیت است تا از این طریق جنبه‌های کیفی و شاخصه‌های کیفی خدمات و فعالیت را ارتقا دهند.

صالحی اظهار کرد: در جشنواره خدمت این فرصت برای کلیه خادمیاران سراسر کشور بوجود آمد تا الگوهای برتر ارائه شده در جشنواره را پس از داوری و انتشار، به عنوان طرح زیبا و برتر در محل سکونت و شهر خود در جهت محرومیت زدایی اجرا کنند.

وی گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰۰ اثر از مازندران به جشنواره خدمت ارسال شد که تعداد ۳۳ اثر قابلیت انتشار یافتند و بیشترین آثار ارسال شده از شهرستان بابل می‌باشد.

مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران یادآور شد: بیش از ۱۵ هزار خادمیار در ۲۵۹ کانون تخصص و ۲۴۶ کانون محلی در بخش‌های مختلف به محرومین خدمت رسانی می‌کنند و انتظار است با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود در استان و تنوع خدمات با حضور در جشنواره خدمت و ارائه آثار با کیفیت گام‌های مفید و موثر در جهت رفع محرومیت‌زدایی که دغدغه مقام عظمای ولایت است بردارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha