• شنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403072116052
  • خبرنگار : 50377

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

استکبار با ترویج ادیان نوظهور، قصد خارج کردن دین الهی از مسیر اصلی را دارد

استکبار با ترویج ادیان نوظهور، قصد خارج کردن دین الهی از مسیر اصلی را دارد

ایسنا/مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: استکبار با ترویج ادیان نوظهور، قصد خارج کردن دین الهی از مسیر اصلی را دارد.

احسان آهنگر امروز ۲۱ مهر در آیین افتتاح نمایشگاه تبیینی فرق و ادیان نوظهور با عنوان «آب و سراب» که در بوستان ولایت ساری برپا شده است، اظهار کرد: استکبار جهانی در مواجهه با ادیان الهی تمام تلاش خود را با شیوه‌های مختلف به کار گرفته تا ضربات مهلکی را به ادیان الهی داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه ضربه به باورهای دینی و هویت جوانان از برنامه‌های استکبار جهانی است تا ادیان ساختگی را جایگزین ادیان الهی کند، تصریح کرد: این نمایشگاه تبیینی«آب و سراب» با همکاری دستگاه‌های اجرایی فرهنگی در مازندران برپا شده است و ساعت‌های عصر برای بازدید عموم آزاد است. زیرا صبح‌ها به صورت تخصصی برای دستگاه‌های اجرایی کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.

مدیر موسسه حق پژوهی فرق و ادیان نیز در معرفی غرفه‌های نمایشگاهی به خبرنگاران گفت: در حوزه فرقه شناسی اینطور نیست که فقط جوامع دینی دچار باشند؛ در جوامع غربی جدی‌تر به حوزه فرقه شناسی پرداخته می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین امیرحسین کامل نواب با بیان اینکه این جلسات گامی است جهت پرداختن به فرقه شناسی در حوزه فردی و اجتماعی، افزود: مسیحیت تبشیری و صهیونیستی که دست در دست استعمار فعال هستند در یکی از غرفه‌ها به صورت مبسوط نشان داده می‌شود.

وی با معرفی اینکه در یکی از غرفه‌ها«سایه تاریکی» که پارادوکس شب و روز است آنچه مطرح می‌کند ترفندهای استکبار برای خوب جلوه دادن فرقه‌های نوظهور است، اظهار کرد: استکبار فرقه بهاییت را بشر دوست و انسان دوست نمایان می‌کند در حالیکه در مقابل مقام انسانی قرار دارد به طور مثال؛ ظلمی که توسط رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه صورت گرفته کوچکترین اعتراض و واکنشی را از سوی تشکیلات بهاییت شاهد نبودیم.

حجت الاسلام نواب افزود: در غرفه‌ای از این نمایشگاه عرفان نماها و عرفان‌های نوپدید معرفی می‌شوند که با عنوان نشان دادن راه حق در حال گمراه کردن جوانان و خارج کردن آنها از مسیر ادیان الهی است.

وی یادآور شد: بحث شیطان گرایی یکی از فرقه‌های نوظهوری است که در این نمایشگاه به آن پرداخته شده است و غرفه بحث، گفت‌وگو و پاسخ به سوالات هم در این زمینه در نظر گرفته شده است.

قابل ذکر است نمایشگاه تبیینی «آب و سراب» از ۲۱ تا ۲۷ مهر ماه در بوستان ولایت دایر و برنامه‌های جنبی این نمایشگاه فعالیت‌های فرهنگی و هنر همچون کارگاه آموزش و تئاتر و نمایشگاه خیابانی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha