• سه‌شنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۶:۲۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 98122015663

معاون علوم پزشکی شیراز اعلام کرد:

افزایش ظرفیت تولید ماسک‌ بهداشتی در شیراز

افزایش ظرفیت تولید ماسک‌ بهداشتی در شیراز
عکس آرشیوی است.

ایسنا/فارس معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز از افزایش ظرفیت تولید ماسک‌های تنفسی در شیراز با پیگیری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، همکاری جهادی داوطلبان دانشجو و بسیجی و با افزایش توان و به کارگیری چندین دستگاه خودکار توسط کارگاه‌های تولیدی خبر داد.

مهرداد شریفی سه‌شنبه ۲۰ اسفند به خبرنگاران گفت: هم‌اکنون دو کارگاه اصلی تولید ماسک‌های تنفسی در شهرستان شیراز، به صورت سه نوبت کاری در شبانه روز، مشغول به فعالیت هستند و ظرفیت تولید آنها افزایش یافته است.

او ادامه داد: یکی از این کارگاه‌های تولیدی، پیش از این، دستکش یک بار مصرف نایلونی تهیه می‌کرد که پس از ورود ویروس کرونای جدید به کشور، خط تولید ماسک های تنفسی در آن با پیگیری و همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دوباره فعال شد.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز عنوان کرد: خط فعال شده در زمینه تولید ماسک تنفسی با حضور و تلاش جهادی و داوطلبانه دانشجویان، طبق فراخوان انجام شده از سوی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همچنین جهادگران و بسیجیان پایگاه های مقاومت، فعالیت می‌کند و در رفع نیاز مراکز حوزه بهداشت و درمان استان، نقش موثری دارد.

شریفی بیان کرد: از روز پنجشنبه گذشته، در این کارگاه‌ها، دستگاه‌های خودکار نیز افزوده شده است.

او گفت: کارگاه تولیدی فعال دیگر نیز توانسته است با افزایش توان، ظرفیت تولید ماسک خود را به چند برابر، نسبت به گذشته افزایش دهد که نقش اساسی در تامین نیاز استان به این کالای مصرفی پزشکی داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha