مسیح محمدی با تاکید بر استفاده از خدمات غیرحضوری مخابرات منطقه اصفهان در جهت کاهش تردد جهت مقابله با شیوع کرونا، اظهار کرد: مشتریان می توانند از درگاههای تلفنی تمام خدمات مورد نظر خود را به صورت غیر حضوری دریافت کنند.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه اصفهان، وی با معرفی مهمترین درگاههای این شرکت جهت کاهش مراجعات حضوری، گفت: سامانه ۲۰۰۰ جهت دریافت و پرداخت صورتحساب تلفن ثابت، سامانه تلفنی ٢٠١١٧ جهت اعلام خرابی تلفن ثابت، سامانه ۲۰۲۰ جهت پشتیبانی اینترنت، فیبرنوری و خدمات باند پهن مخابرات، سامانه تلفنی ٩٩٩٠ جهت ارائه خدمات موبایل همراه اول، سامانه ۲۰۱۰ جهت ارائه خدمات پشتیبانی سرویس های تجاری مخابرات (سرویسهای دیتا و ...) و سامانه ۲۰۲۱ جهت ثبت شکایات مردمی در خصوص سرویسهای مختلف ارائه شده در شرکت مخابرات ایران است.
رئیس اداره خدمات پس از فروش تلفن ثابت شرکت مخابرات منطقه اصفهان همچنین افزود: کد دستوری موبایل #۲۰۲۰* جهت ارائه خدمات تلفن ثابت، از جمله ثبت شماره تلفن همراه جهت دریافت پیامک قبض، ثبت خرابی تلفن ثابت و ...است.
انتهای پیام
نظرات