• دوشنبه / ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98121209479
  • خبرنگار : 50121

فرماندار اردستان:

رسانه ها از اظهارات غیرمسئولانه درباره کرونا اجتناب کنند

رسانه ها از اظهارات غیرمسئولانه درباره کرونا اجتناب کنند

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: برخی رسانه ها در فضای مجازی در خصوص بیماری کرونا اظهارات غیرمسئولانه یا غیرکارشناسی مطرح می کنند.

حمیدرضا تاملی امروز (دوشنبه ۱۲ اسفند ماه) در جلسه ستاد مدیریت کرونا در محل فرمانداری اردستان با بیان اینکه امروز به طور کلی همه کسانی که در حوزه سلامت شهرستان فعالیت می کنند از جانشان مایه می گذارند، اظهار کرد: متاسفانه برخی رسانه ها در فضای مجازی در خصوص بیماری کرونا اظهارات غیرمسئولانه یا غیرکارشناسی را مطرح می کنند که خواهشمندیم از این موضوع اجتناب کنند.

وی با بیان اینکه برخی افراد در فضای مجازی آماده هستند که خبرهای ناخوشایندی از بیماری کرونا را در شهرستان اردستان انتشار دهند، افزود: بعضی اصحاب رسانه شهرستان اصرار دارند که خبرهای منفی در این بخش را انتشار دهند.

به گزارش ایسنا، فرماندار اردستان با بیان اینکه در این حوزه هیچ خبری وجود ندارد که بخواهیم اعلام نکنیم، گفت: انتظار داریم فعالان فضای مجازی و اصحاب رسانه روحیه امیدواری و آموزشی را به مردم و جامعه بدهند.

تاملی گفت: تمام دستگاه ها و ارگان های شهرستان با تمام امکانات خود موظف هستند در جهت رفع مشکلات و کمبودهایی که وجود دارد همکاری لازم را داشته باشند. برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و آمادگی فضاهای عمومی شهر، باید اقدامات ویژه‌ای در دستور کار شبکه بهداشت و درمان و شهرداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در شهرستان اردستان در موضوع دفن اموات مشکلاتی داشتیم و با وجود شیوع بیماری کرونا این موضوع تشدید شده، گفت: شهرداری ها در موضوع گورستان ها و دفن اموات ساماندهی انجام دهند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه اداره تبلیغات اسلامی در موضوع تجمعات مذهبی و فرهنگی که در مکان های مذهبی برگزار می شود ورود کند، گفت:  اقدامات خودجوش مردم در لغو مراسم های ختم و فاتحه اموات و یا تجمیع مراسمات یکی از کارهای خوبی است که در اردستان به دلیل بیماری کرونا شاهد آن هستیم.

تاملی با انتقاد از فعالیت افراد سودجو در بازار گفت: متاسفانه علیرغم همه تاکیداتی که دستگاه های مختلف داشتند، اما شاهد سودجویی و افزایش بی رویه قیمت برخی اقلام اساسی هستیم. موضوع بازار شب عید باید به گونه ای برنامه ریزی شود که جریان اقتصادی شهرستان متوقف نشود و در عین حال موضوع پیشگیری از کرونا هم رعایت شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha