• شنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98111913445
  • خبرنگار : 30054

در رویداد رعد تاک عنوان شد

انجام ۲۰ میلیون سفر در اسنپ به وسیله رانندگان دارای معلولیت

انجام ۲۰ میلیون سفر در اسنپ به وسیله رانندگان دارای معلولیت

سومین دوره رویداد «رعد تاک» با حضور چهره‌های برجسته جامعه معلولان و مدیران کسب‌ و کارهای حامی افراد دارای معلولیت در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام اسنپ، در رویداد «رعد تاک» سهیل کوچکی، دوچرخه‌سوار بنام، داستان زندگی خود را تعریف کرد و از دوباره بلند شدنش پس از سانحه‌ای که منجر به معلولیتش شد، گفت.

سومین دوره رعد تاک با حمایت شرکت اسنپ برگزار شد و ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ، یکی دیگر از سخنرانان این رویداد بود. علاقبند در این رویداد از تمرکز اسنپ بر توانمندسازی جامعه معلولان به عنوان مسئولیت اجتماعی این تاکسی آنلاین سخن گفت.

طبق اعلام مدیرعامل اسنپ رانندگان دارای معلولیت در این تاکسی اینترنتی معاف از پرداخت کمیسیون هستند و اسنپ امروز به بستر مناسبی برای استقلال و درآمدزایی افراد دارای معلولیت تبدیل شده است.

ژوبین علاقبند درباره آمار رانندگان دارای معلولیت اسنپ عنوان کرد: «دو سال پیش در همین رویداد اعلام کردم که تعداد رانندگان دارای معلولیت اسنپ به بیش از ۲ هزار نفر می‌رسد. امروز با افتخار اعلام می‌کنم که اسنپ پذیرای بیش از ۱۱ هزار راننده دارای معلولیت بوده و این افراد تاکنون ۲۰ میلیون سفر اسنپی را با موفقیت به انجام رسانده‌اند. اسنپ، برای حمایت از رانندگان دارای معلولیت، از آن‌ها کمیسیون دریافت نمی‌کند.»

علاقبند همچنین از طرح تخفیفی تاکسی اینترنتی اسنپ برای مسافران دارای معلولیت گفت: «در طرح تخفیفی که برای مسافران دارای معلولیت تا پایان امسال در نظر گرفتیم، از ۱۲ آذر امسال تا الآن ۳۰ هزار بار از کد تخفیف اسنپ استفاده شده است. این بدان معناست که اسنپ ۳۰ هزار بار کمک کرده تا افراد دارای معلولیت انگیزه بیرون آمدن از منزل و مشارکت اجتماعی را داشته باشند.»

بر اساس اعلام مدیرعامل اسنپ، برای فعال‌سازی این کد تخفیف ۲۰ درصدی تیم‌های مختلفی در اسنپ با همه توان بسیج شدند تا بتوانند مسافران دارای معلولیت را شناسایی کنند. شورای شهر تهران شماره تلفن گروهی از افراد دارای معلولیت را در اختیار اسنپ قرار داد و اسنپ پس از فعال کردن کد تخفیف برای اطلاع‌رسانی درباره این تخفیف به افراد دارای معلولیت پیامک ارسال کرد.

علاقبند در ادامه اضافه کرد: «با توجه به اینکه شماره تلفن‌هایی که در اختیار اسنپ قرار گرفته بود کامل نبود، برای ارائه تخفیف به معلولان سازوکاری با روابط عمومی بهزیستی در نظر گرفتیم. بر اساس این سازوکار، افراد دارای معلولیت عضو بهزیستی اطلاعات خود را (شامل کد ملی و شماره موبایل) جهت استعلام از طریق ارسال دایرکت در شبکه‌های اجتماعی رسمی اسنپ، یا ارسال ایمیل به pr@snapp.cab و یا تماس با پشتیبانی در اختیار اسنپ قرار می‌دهند. این اطلاعات با سازمان بهزیستی چک می‌شود و در صورت تأیید این سازمان کد تخفیف به این افراد تعلق می‌گیرد.»

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha