• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403071007898
  • منبع : بازار

معرفی ۵ مرکز خرید در تهران/ مروری بر معروف‌ترین پاساژها

معرفی ۵ مرکز خرید در تهران/ مروری بر معروف‌ترین پاساژها

اگر به دنبال تجربه خریدی متفاوت و هیجان‌انگیز هستید، مرکز خرید در تهران با تنوع زیادی مقصد ایده‌آل برای شما است. از تجریش تا غرب پاساژ هایی مناسب با تمام علایق وجود دارد.

به گزارش ایسنا بخ نقل از تجارت امروز؛ طیف گسترده‌ای از مراکز خرید در تهران از مدرن تا سنتی بهشتی برای علاقه‌مندان به خرید است که هر سلیقه‌ای در تهران می‌تواند پاسخگو باشد. در این مراکز خرید می‌توانید انواع محصولات از جمله پوشاک، لوازم آرایشی، کیف و کفش، طلا جواهر، لوازم خانگی و الکترونیک را بیابید.

در این مقاله به معرفی برخی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین پاساژهای تهران پرداخته ایم. با ما همراه باشید تا با دنیای ۵ مرکز خرید تهران که می توانید برای خرید یا گردشگری به آنها مراجعه کنید، آشنا شوید.

معرفی مرکز خرید در تهران

این مراکز از نظر تنوع کالا، برندها، امکانات رفاهی و موقعیت مکانی با یکدیگر متفاوت هستند. با ما همراه باشید تا با بهترین مکان‌ها برای خرید در تهران آشنا شوید. همچنین اگر به بازی بولینگ علاقه مند هستید، می توانید لیست باشگاه های بولینگ تهران را در سایت تجارت امروز مشاهده نمایید.

۱-مرکز خرید در تهران؛ پالادیوم

پالادیوم زعفرانیه با معماری منحصربه‌فرد خود به یکی از لوکس‌ترین و محبوب‌ترین مقاصد خرید و تفریح تهرانی‌ها تبدیل شده است. این مرکز تجاری با بیش از ۱۵۰ واحد تجاری طیف گسترده‌ای از برندهای معتبر جهانی از جمله سواروسکی، جیوکس، منگو و اسکچرز را گرد هم آورده و تجربه‌ای منحصربه‌فرد از خرید را برای مشتریان فراهم می‌کند.

آدرس مرکز خرید پالادیوم: خیابان مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، جنب کوچه عروضی، مجتمع تجاری پالادیوم

۲-مرکز خرید در تهران؛ ارگ سنتر

ارگ ‌سنتر بهشتی برای علاقه‌مندان به مد و لوکس است. جدیدترین ترندهای مد را در این مرکز خرید پیدا خواهید کرد. علاوه بر این فودکورت لوکس ارگ‌سنتر با انواع غذاهای بین‌المللی و ایرانی لحظات خوشی را برای شما رقم می‌زند.

آدرس مرکز خرید ارگ سنتر:  ضلع شمالی میدان تجریش

۳- مرکز خرید در تهران؛ مگامال

معرفی ۵ مرکز خرید در تهران/ مروری بر معروف‌ترین پاساژها

مگامال بزرگ‌ترین مرکز خرید غرب تهران است که با تنوعی بی‌نظیر از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و امکانات تفریحی تجربه‌ای متفاوت از خرید را برای شما رقم می‌زند. از مد و پوشاک گرفته تا لوازم ورزشی و دکوراسیون داخلی هر آنچه که به دنبالش هستید را در مگامال خواهید یافت.

آدرس مرکز خرید مگا مال: بزرگ‌راه شهید ستاری، شهرک اکباتان، فاز دو، میدان شهید صارمی

۴- مرکز خرید در تهران؛ کوروش

کوروش جایی که خرید، تفریح و فرهنگ با هم عجین می‌شوند! این مجتمع بزرگ و مدرن با مجموعه‌ای از فروشگاه‌های برند، گالری‌های طلا و جواهر، سینما، شهربازی و فودکورت لوکس مقصدی ایده‌آل برای تمام اعضای خانواده است. از تماشای جدیدترین فیلم‌ها تا خرید لباس‌های مد روز و تجربه غذاهای لذیذ همه و همه در کوروش امکان‌پذیر است.

آدرس مرکز خرید کوروش: بزرگ‌راه ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی

۵- مرکز خرید در تهران؛ میلاد نور

معرفی ۵ مرکز خرید در تهران/ مروری بر معروف‌ترین پاساژها

میلاد نور؛ بهشتی برای علاقه‌مندان به مد و غذا! با بیش از ۳۵۷ فروشگاه و برندهای جهانی مثل ورساچه، دیزل، نایک و آدیداس، میلاد نور تمام نیازهای شما را برطرف می‌کند. فودکورت لوکس این مرکز خرید با انواع غذاهای خوشمزه لحظات خوشی را برای شما رقم می‌زند.

آدرس مرکز خرید میلاد نور: شهرک قدس (شهرک غرب)، میدان صنعت، بلوار فرح‌زادی، مجتمع تجاری میلاد نور

سخن آخر

پاساژها به عنوان مراکز تجاری و تفریحی نقش مهمی در زندگی روزمره ما ایفا می‌کنند. با انتخاب پاساژ مناسب می‌توانید تجربه‌ای لذت‌بخش از خرید و تفریح داشته باشید. از شما ممنونیم که تا انتهای مطلب با ما همراه بوده اید اگر  نظر و یا حتی پیشنهادی دارید، خوشحال می شویم که با ما و دیگر کاربران سایت تجارت امروز به اشتراک بگذارید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha