• چهارشنبه / ۱۸ دی ۱۳۹۸ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 98101814312
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

سخنگوی استانداری هرمزگان:

با تمام توان از امنیت و تمامیت ارضی مان دفاع می‌کنیم/سپاه هرگونه تعدی را پاسخ می دهد

با تمام توان از امنیت و تمامیت ارضی مان دفاع می‌کنیم/سپاه هرگونه تعدی را پاسخ می دهد

ایسنا/هرمزگان سخنگوی استانداری هرمزگان گفت: با تمام توان از امنیت، استقلال، تمامیت ارضی و حقوق و منافع خود دفاع می‌کنیم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرگونه تعدی را پاسخ خواهد داد.

فاطمه رکن‌الدینی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: اقدام جنایت‌کارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی نشان داد که دولت این کشور نه‌تنها هیچ مرز اخلاقی را رعایت نمی‌کند که حتی به ابتدائیات قواعد بین‌المللی هم توجه نمی‌کند و برای خواسته‌های خود در معرض جهانیان دست به ترور می‌زند.

وی اظهار کرد: دولت آمریکا در شرایطی سردار سلیمانی را به شهادت رساند که پیش‌تر هم نشان داده بود به هیچ تعهد بین‌المللی متعهد نیست و همین رویکردهای غیرقانونی باعث ایجاد موج نارضایتی بین‌المللی شده بود.

این مقام مسئول اضافه کرد: حال و با شهادت سردار سلیمانی تردیدی نیست که نارضایتی عمومی در سطح جهان به‌نوعی نفرت بین‌المللی تبدیل‌شده است و جایگاه این کشور بیش‌ازپیش خاصه در منطقه خاورمیانه متزلزل شده است. از سوی دیگر همان‌طور که مقامات عالی نظام و خاصه رهبر انقلاب تأکید کرده‌اند اقدام جنایت‌کارانه آمریکا از سوی ایران بی‌پاسخ نمی‌ماند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی هیچ‌گاه آغازگر جنگ و تنش نبوده و به دنبال ایجاد جنگ نیست و با تمام توان از امنیت، استقلال، تمامیت ارضی و حقوق و منافع خود دفاع می‌کنیم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرگونه تعدی را پاسخ خواهد داد.

سخنگوی استانداری هرمزگان بیان کرد: سخنان مقام معظم رهبری و تأکید فرزندان این ملت در انتقام سخت از آمریکا در مقابل اقدام تروریستی آن‌ها در به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شب گذشته عملی شده و آن‌ها به وعده خود عمل کردند؛ این اولین ضربه و پاسخی بود که باید به دست فرزندان غیور این ملت دریافت می‌کردند.

وی با بیان اینکه همکاری و همراهی با امریکا برای تصاعد بحران از سوی هر کشوری که صورت بگیرد عملاً حمایت و پشتیبانی از این کشور برای افزایش تنش بوده است، افزود: بعد از حملات موشکی ایران به پایگاه‌های آمریکایی شوق در دل همه مردم دنیا ایجاد شده زیرا آمریکایی‌ها تا به امروز هیچ‌گاه پاسخی در مقابل جنایاتی که می‌کردند از دیگران ندیده بودند و برای اولین بار یک ابرقدرت این‌گونه تحقیرشده و پاسخ جنایت خود را دریافت کرده است.

رکن‌الدینی با بیان اینکه ما جنگ‌طلب نیستیم اما پاسخ حق مشروع ماست، اظهار کرد: عملیات غرورآفرین شب گذشته تنها بیانگر گوشه‌ای از توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و در پاسخ به اقدام تروریستی رژیم امریکا در به شهادت رساندن شهید بزرگوار سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی بود.

وی در پایان گفت: نیروهای خادم و فداکار و همیشه در صحنه سپاه پاسداران و مقتدر به خواست قاطع ملت به‌درستی عمل کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha