• دوشنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۸ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 98101612489
  • خبرنگار : 71442

بیانیه‌ی مدیران مسئول رسانه های محلی ایران در پی شهادت سردار سلیمانی

خبر جمعه پُتکِ سنگین بر آیینه بود

خبر جمعه پُتکِ سنگین بر آیینه بود

مدیران مسئول رسانه‌های محلی ایران با صدور بیانیه‌ای اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا در بیانیه‌ی مدیران مسئول رسانه‌های محلی ایران آمده است:
 

«بسم رب الشهدا والصدیقین

إِنَّ اللَّهَ اشتَریٰ مِنَ المُؤمِنینَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ ۚ


مرگ اگر مرد است گو نزد من آی
تا در آغوشش بگیرم تنگ تنگ
من از او جانی ستانم جاودان
او ز من دلقی ستاند رنگ رنگ

خبری که بامداد جمعه (۱۳ دی ماه ۹۸) از فرودگاه بغداد مخابره شد، پُتکِ سنگین بر آیینه بود:

"سردار سپهبد قاسم سلیمانی آسمانی شد!"

سردار سربدار شهید سرلشکر قاسم سلیمانی نستوه و حماسی، سالیان متمادی از مرزهای اسلام دفاع کرد. او خار چشم استکبار جهانی بود و ترامپ مستاصل از حماسه‌ها و دلاوری‌هایش، بزدلانه و ناجوانمردانه وی را به شهادت رساند.

امروز سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، سیدالشهدای مقاومت، با شهادت مظلومانه خود، فخرجاودانه‌ی اسلام و جامعه‌ی مسلمانان شد. شهادت این سردار بی‌بدیل جبهه‌های حق علیه باطل، یکباردیگر به حماسه و شهادت روح تازه‌ای بخشید تا به مجاهدان فی سبیل الله یاد آوری کند؛ "خون بعضی‌ها حیف است زیرِ زمین دفن شود باید روی زمین بریزد و ‌شکوفه دهد! " تا بشریت را به آگاهی و بیداری هدایت کند.

بدین وسیله ما مدیران مسئول رسانه‌های محلی ایران، هم‌صدا با هموطنان داغدیده و مسلمانان ستمدیده جهان، ضمن تبریک و تسلیت این ضایعه‌ی اسفناک، اقدام مذبوحانه‌ی دولت تروریستی آمریکا، در به شهادت رساندن سردارسرلشکرشهید قاسم سلیمانی سردار بی بدیل ایرانی، که شبانه روز در رویارویی با داعش و گروه های تروریستی و تکفیری، مجاهدانه و شجاعانه جنگید، قاطعانه محکوم کرده و انتقام سخت و هوشمندانه را خواستاریم.

در خاتمه از همه سران کشورهای اسلامی می خواهیم با ازاله‌ی کامل امریکا از منطقه، به حضور استکباری آمریکا در ممالک اسلامی پایان داده و در کنار فرزندان مجاهد جبهه مقاومت اسلامی، علیه آمریکا، اسرائیل و متحدان مزدور آنها ایستاده و جبهه حق را تاپیروزی نهایی یاری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۷ ۱۰:۲۳

شبیهِ نرمیِ یک ابر، مهربان بودی همیشه خنده به لب بودی و جوان بودی حماسه و هنر از جوهرِ تو پیدا بود و عشق کارِ تو بود و تو کاردان بودی میانِ چشمه ی مهتاب می درخشیدی شبیهِ آینه بینِ ستارگان بودی : حریمِ امنیت و عشق، در پناهِ تو بود میانِ زندگی خویش، قهرمان بودی خبر ، تلاقی ِ سنگینِ پُتک و آینه بود تو چون شکفتنِ یک بُغضِ ناگهان بودی حدیثِ رفتنِ تو بر حریر ِ رویا بود به روی ِ هودَجِ بالِ پرندگان بودی.....