• جمعه / ۱۳ دی ۱۳۹۸ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 98101309544
  • منبع : نمایندگی همدان

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان مطرح کرد؛

هر ایرانی یک «قاسم سلیمانی» است

هر ایرانی یک «قاسم سلیمانی» است

ایسنا/همدان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان درباره شهادت سردار سرلشگر شهید «حاج قاسم سلیمانی» پیامی صادر کرد.

سردار سرتیپ پاسدار «مهدی ظفری»، مدیرکل، حجت الاسلام «سید محمد تقی حسینی»، مسئول عقیدتی و امور روحانیت «حسن نوروزی»، مدیر روابط عمومی، تبلیغات و امور بین الملل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان به مناسبت شهادت سردار سرلشگر «قاسم سلیمانی» پیامی صادر کردند.


متن پیام بدین شرح است:


بسم رب شهدا و صدیقین


انا لله و انا الیه راجعون؛


شهادت سردار سرلشگر حاج قاسم سلیمانی که شهیدی زنده بود را در آغاز به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده بزرگوار شهید و ملت غیور ایران آزاده جهان تبریک و تسلیت عرض می کنیم، باشد که بتوانیم راه خون این شهدای گرامی را به خوبی ادامه دهیم.


این شهید والا مقام به دیدار معبود و معشوق خود شتافت، با مولایش اباعبدالله (ع) محشور می شود ان شاءالله و شهادت برای سردار سلیمانی آرزو بود که بعد از سالها رشادت و مجاهدت در راه اسلام و قرآن هدیه خود را گرفت و همنشین دوستان شهیدش همدانی، الله دادی، عماد مغنیه،  کاظمی و مدافعان حریم عمه سادات شد.


سید عباس موسوی شهید شد، سید حسن نصر الله آمد، سید حسین حوثی شهید شد، عبدالملک حوثی آمد، و حاج قاسم و ابو مهدی شهید شدند، که سخت تر آن ها خواهد آمد و این راه ادامه دارد و دشمن منتظر پیام سنگین این حرکت خود باشد.


حرم عمه سادات در سوریه و سید الشهدا در کربلا آزادی خود را به دست و هوش و توانایی حاج قاسم دارد و قطعا با این شهادت میهمان سفره معشوق های خود خواهد شد و مزد شهید سلیمانی شهادت بود.


شهید حججی رفت داعش نابود شد، شهید سلیمانی و ابو مهدی رفتند، اسرائیل نابود خواهد شد که وعده آن را مقام معظم رهبری داده بودند که اسرائیل 25 سال دیگر را نخواهد دید.


قاسم سلیمانی یک تفکر است، هر ایرانی یک قاسم سلیمانی است و دشمن منتظر انتقام خون شهید سلیمانی باشد.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha