• دوشنبه / ۲ دی ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۹
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 98100201035
  • خبرنگار : 71591

معرفی پردرآمدترین تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب

معرفی پردرآمدترین تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب

به تازگی فهرستی از پردرآمدترین تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب منتشر شده است که نشان می‌دهد تقریبا نیمی از آنها را گیمرهای حرفه‌ای تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایسنا، شبکه اجتماعی یوتیوب نخستین پلتفرم تولید و اشتراک گذاری ویدیوهای مختلف در جهان به شمار می‌رود که با جذب میلیون‌ها نفر کاربر و مخاطب در صدر پرطرفدارترین پلتفرم شبکه های اجتماعی جای گرفته است. یوتیوب همچنان نظر و توجه خیل عظیمی از تولیدکنندگان محتوا را که در حوزه های مختلف آموزشی، نقد و بررسی، تبلیغات محصولات و برندهای گوناگون، بازی و غیره فعالیت می کنند، به سمت و سوی خود جلب کرده است.

با نگاهی به فهرستی که در گزارش مجله فوربس آمده است، می‌توان دریافت که تقریبا نیمی از پردرآمدترین تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب به گیمرهای حرفه‌ای تعلق دارد.

در این فهرست نام، درآمد و حوزه فعالیت پردرآمدترین تولیدکنندگان محتوا در پلتفرم ویدیویی یوتیوب به ترتیب در فهرست زیر ذکر شده است:

۱. رایان کاجی (Ryan Kaji) 

این تولیدکننده محتوا در یوتیوب به معرفی و بررسی تخصصی اسباب بازی و انواع پوشاک از برندهای مختلف می پردازد و طرفداران و دنبال کنندگان بسیاری را به سمت و سوی خود جذب کرده است.

میزان درآمد از تولید محتوا در یوتیوب: ۲۶ میلیون دلار

۲. دود پرفکت (Dude Perfect) 

وی با حرکات خاص ورزشی و بازی‌های مختلف و ثبت رکوردهای گینس، ویدیوهای مختلفی را برای کاربران و علاقمندان خود تولید و منتشر می کند.

میزان درآمد از تولید محتوا در یوتیوب : ۲۰ میلیون دلار

۳. آناستازیا رادزینسکایا (Anastasia Radzinskaya

کودکی ۵ ساله روسی که به ۷ زبان زنده دنیا با پدرش صحبت می کند  و ویدیوهای مختلف از بازی های خود را در این پلتفرم به اشتراک می گذارد.

میزان درآمد از تولید محتوا در یوتیوب : ۱۸ میلیون دلار

۴. رت اند لینک (Rhett and Link)

دو نفر از افراد مشهور و محبوب در یوتیوب که رت مک لافلین و لینک نیل نام دارند، روزانه ویدیوهای جذابی را تولید و منتشر می کنند که در آن با سلبریتی های مختلف آواز می‌خوانند، غذا می خورند ودرمورد مباحث مختلف به گفتگو می پردازند.

میزان درآمد از تولید محتوا در یوتیوب: ۱۷.۵ میلیون دلار

۵. جفری استار (Jeffery Star)

جفری استار که از خوانندگی در یوتیوب شروع کرد، حالا با تولید و انتشار ویدیوهای آموزشی میکاپ و آرایش (makeup tutorials) نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان را در این پلتفرم ویدیویی به سمت و سوی خود جلب کرده است.

میز ان درآمد از تولید محتوا در یوتیوب: ۱۷ میلیون دلار

۶. پریستون آرستمنت (Preston Arsement)‌

وی با تولید و انتشار ویدیوهای مربوط به بازی کال آف دیوتی (Call of Duty) به سرعت تبدیل به یکی از گیمرهای حرفه ای و معروف در جهان شد.

میزان درآمد از تولید محتوا در یوتیوب: ۱۴ میلیون دلار

۷. پی دی پی (PewDiePie)

وی نیز یکی دیگر از گیمرهای حرفه ای است که با به اشتراک گذاشتن بازی های آنلاین خود از طریق کنسول های بازی، طرفداران بسیاری پیدا کرد که البته مدتی است که اعلام کرده دیگر نمی خواهد در این پلتفرم محتوا تولید کند.

میزان درآمد از تولید محتوا در یوتیوب: ۱۳ میلیون دلار

۸. مارکیپلیر (Markiplier)

مارک فیش بک که نام مستعار خود را در یوتیوب Markiplier نهاده است، یکی دیگر از گیمرهای معروفی است که با جذب اسپانسرهای مختلف، به انتشار ویدیوهای مربوط به بازی های آنلاین و جذاب در میان کاربران می پردازد.

میزان درآمد از تولید محتوا در یوتیوب: ۱۳ میلیون دلار

۹. DanTDM

دانیل میدلتون که با نام مستعار DanTDM در یوتیوب فعالیت می کند، یک گیمر حرفه ای بازی فورت نایت است.

میزان درآمد از تولید محتوا در یوتیوب: ۱۲ میلیون دلار

۱۰. وانوس گیمینگ (VanossGaming)

ایوان فانگ با نام مستعار VanossGaming نیز به تولید و انتشار ویدیوهای مربوط به بازی Minecraft و GTA می پردازد.

میزان درآمد از تولید محتوا در یوتیوب: ۱۱.۵ میلیون دلار

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha