• یکشنبه / ۱۷ آذر ۱۳۹۸ / ۱۱:۰۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98091712170
  • خبرنگار : 90047

دلجوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری معلولان شد

حسین پور: تغییر سرمربی وزنه‌برداری طبق آیین‌نامه کمیته پارالمپیک بود

حسین پور: تغییر سرمربی وزنه‌برداری طبق آیین‌نامه کمیته پارالمپیک بود

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: تغییر کادر فنی وزنه برداری معلولان براساس آیین نامه کمیته ملی پارالمپیک بود و ما در جریان این تغییرات نبودیم.

محمد حسین‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که هنوز استعفای بابک محمدی(رئیس انجمن وزنه‌برداری معلولان) از سوی سرپرست فدراسیون جانبازان و معلولان پذیرفته نشده است، اظهار کرد: هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است و ظرف چند روز آینده مشخص می‌شود. البته تغییرات در شرایط کنونی شاید درست نباشد. اما چون براساس آیین‌نامه کمیته ملی پارالمپیک است، مجبوریم تابع تغییرات باشیم.

وی گفت: این تغییرات تنها در خصوص سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری معلولان نیست و خاص تمام مربیان است. به طوری که اگر شرایط مربی با شرایط آیین‌نامه کمیته ملی پارالمپیک همسو نباشد امکان فعالیت در تیم پارالمپیک را ندارد و باید تغییر کند.

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان افزود: حسین توکلی یکی از مربیان زحمت کش و خوب وزنه‌برداری است و در طی حضورش در وزنه برداری معلولان شاهد پیشرفت تیم بودیم، تغییر وی علیرغم میل باطنی ما بود و ما چاره‌ای نداشتیم که مطابق آیین‌نامه و اساسنامه عمل کنیم.

حسین‌پور پیرامون این پرسش که آیا جایگزین وی مشخص شده است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: احمد دلجوان که در گذشته نیز مربی تیم ملی وزنه‌برداری معلولان بود جایگزین حسین توکلی شد.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا تغییرات اعمال شده تاثیری در نتایج وزنه‌برداران اعزامی به پارالمپیک توکیو خواهد داشت یا خیر؟ افزود: به هر حال تغییرات باید مدیریت شود. ما نیز مجبور به پذیرش این تغییرات شدیم. امیدوارم با این تغییرات لطمه‌ای به تیم وارد نشود. ضمن این که خود ما نیز از استعفای بابک محمدی ناراحت هستیم و تلاشمان بر این است که او نرود. هر چند تصمیم با خود اوست و نمی‌توانیم او را مجبور کنیم که در انجمن بماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha