• سه‌شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403041208050
  • خبرنگار : 90047

دعوت احسان حدادی و ملی‌پوشان تیراندازی از مردم برای شرکت در انتخابات

دعوت احسان حدادی و ملی‌پوشان تیراندازی از مردم برای شرکت در انتخابات

رییس فدراسیون دوومیدانی و ملی‌پوشان تیراندازی از مردم و جامعه ورزش برای شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵ تیر دعوت به عمل آوردند.

به گزارش ایسنا، مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیر انجام می‌شود و رییس فدراسیون دوومیدانی و ملی‌پوشان تیراندازی از مردم و جامعه ورزش برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند.

* دعوت احساس حدادی رییس فدراسیون دوومیدانی برای شرکت در انتخابات

احسان حدادی عضو پیشین تیم ملی دوومیدانی و رییس فدراسیون از مردم و جامعه ورزش برای حضور پرشور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد و گفت: جمعه این هفته مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود، امیدوارم مردم و جامعه ورزش با حضور خود پای صندوق‌های رای فرد اصلح که همه از او انتظار دارند برای کشور کار کند انتخاب نمایند. امیدوارم همه در کنار هم بتوانیم ایرانی آباد داشته باشیم.

* دعوت مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای شرکت در انتخابات

علیرضا تاج فیروز مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی طی پیامی برای خلق دوباره حماسه‌ای شکوهمند در پای صندوق های رای از جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان دعوت به عمل آورد.

وی گفت: چه زیبا و شایسته است که جامعه ورزش و جوانان خراسان رضوی همراه با آحاد ملت بار دیگر برای تکمیل این حماسه ارزشمند به فرمان مقام معظم رهبری برای حضوری تام و تمام در پای صندوق های رای لبیک گویند و برگ سبزی بر تاریخ ادوار انتخابات ایران بنشانند.

تاج افزود: بر خود واجب دانستم که ضمن تقدیر و تشکر از حضور گرم تمام ورزشکاران، مربیان، داوران، پیشکسوتان، سازمانهای مردم نهاد، جامعه بسیج ورزشکاران و مدیران ورزشی در انتخابات ۱۵ تیر بار دیگر برای تکمیل حضور حماسی خویش همراه هم در پای صندوقهای رای حاضر باشیم.

*دعوت دنیا ارشدنیا ملی پوش تیراندازی برای شرکت در انتخابات

دنیا ارشد نیا ملی‌پوش تیراندازی از مردم و جامعه ورزش برای حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

وی افزود: از مردم و جامعه ورزش تقاضا دارم با شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری و با انتخاب فرد اصلح به پیشرفت و موفقیت کشور کمک کنند.

* دعوت شهرزاد سلیمانی ملی پوش تیراندازی برای شرکت در انتخابات

شهرزاد سلیمانی ملی‌پوش تیراندازی از مردم و جامعه ورزش برای شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha