• چهارشنبه / ۱۳ آذر ۱۳۹۸ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98091309279
  • خبرنگار : 30054

تور لحظه آخری باکو با بیسان گشت

تور لحظه آخری باکو با بیسان گشت

شرکت بیسان گشت مهر مفتخر است که در زمینه تورهای لحظه آخری، بهترین و کامل ترین پکیج های تور را با ارزان ترین قیمت به مسافران خود ارایه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام بیسان گشت،  تورهای لحظه آخری مسیرهای مختلف چون باکو، استانبول، دبی، تایلند و بسیاری مسیرهای دیگر، هر روزه به روزرسانی می‌شود که هم در وب سایت بیسان گشت و هم به صورت تماس تلفنی می‌توان آنها را رزرو و خریداری کرد. در واقع برای رزرو تورهای لحظه آخری برای مسیرهای مختلف من جمله تور لحظه آخری باکو و تور استانبول کافی است با شماره تماس ۰۲۱۶۶۵۳۸۰۶۱ با بخش فروش تورهای لحظه آخری تماس گرفته و طی یک مشاوره کامل، تور خود را خریداری کنید. به علاوه می‌توانید با ورود به وب سایت اختصاصی بیسان گشت به آدرس bisungasht.com  بهترین تورهای خود را بنا به مسیر مورد نظرتان انتخاب و آن را رزرو کنید. نکته مهمی که باید در مورد وبسایت بیسان گشت بدانید این است که در وبسایت بیسان گشت شما می‌توانید پکیج تور خود را، خودتان بنا به تایم سفر و مدت اقامتتان و همچنین چند ستاره بودن هتلتان بسازید. و بعد از آن بر طبق موارد گفته شده بهترین پکیج‌های لحظه آخری را انتخاب کنید.

شرکت بیسان گشت مهر با توجه به این که در اکثر مسیرهای خارجی چون تور باکو، استانبول، دبی مجری مستقیم بوده توانسته، نظر گردشگران را به خود جلب کند چرا که علاوه بر بالابودن سطح برگزاری تورهای خود، بهترین و ارزان ترین قیمت را به مسافران خود ارایه داده است.

تور لحطه آخری به باکو :

شهر باکو پایتخت کشور آذربایجان یکی از مکان‌های مهم گردشگری برای ایرانیان به حساب می‌آید سالانه جمعیت زیادی از گردشگران ایرانی با هر نوع سلیقه‌ای را به سمت خود جذب می‌کند. در واقع شهر باکو که ترکیبی از باکوی قدیم و باکوی جدید و مدرن می‌باشد باعث شده که هم مسافرانی که علاقه به شهر مدرن و به سبک اروپایی هستند را به سمت خود جذب کند و هم مسافران علاقمند به تاریخ و نماهای تاریخی. به علاوه شهر باکو با توجه به این که در همسایگی ایران قرار دارد، دسترسی خوبی برای سفرکردن ایرانیان داشته به طوری که  گردشگران ایرانی می‌توانند خیلی راحت به صورت زمینی و هوایی به این شهر زیبا سفر کنند. همچنین خلق و خوی مردمان آذربایجان بسیار به ایرانیان نزدیک می‌باشد چرا که آنان نیز بسیار مردمانی خون گرم و مهمان نواز می‌باشند. لذا همه این ها باعث شده، سالانه جمعیت زیادی از گردشگران ایرانی به این شهر زیبا سفر کنند. لذا با توجه به درخواست زیاد گردشگران برای سفر به باکو، تورهای لحظه آخری فراوانی به این شهر زیبا برگزار می‌شود که شرکت بیسان گشت مهر یکی از بهترین برگزارکنندگان تور باکو هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی می‌باشد.

در واقع تورهای هوایی باکو که شامل بلیط رفت و برگشت پرواز، ترنسفر فرودگاهی، رزرو هتل با صبحانه و بیمه مسافرتی می‌باشد. هم با پرواز آزال انجام می‌گیرد و هم با پروازهای ایران ایر. گفتنی است که در تور هوایی باکو ویزا فرودگاهی و خیلی سریع صادر می‌شود.

تورهای زمینی باکو نیز هم به صورت تور زمینی باکو از تهران و با اتوبوس vip  ۲۵ نفره صورت می‌گیرد و هم از مرز آستارا و یا بیله سوار.

در تور زمینی باکو از تهران و با اتوبوس، پکیج تور شامل بلیط رفت و برگشت اتوبوس، بیمه مسافرتی، ویزا، هتل با صبحانه و ترنسفر از ترمینال باکو می‌باشد.

در تور زمینی باکو از مرز آستارا و یا بیله سوار نیز پکیج تور شامل، ترنسفر از مرز به هتل و بلعکس که حدود سه ساعت می‌باشد، بیمه مسافرتی، ویزا و هتل با صبحانه است. گفتنی است که در تور زمینی باکو از مرز، رفتن مسافران تا مرز به عهده خود مسافر می‌باشد و هنگام خروج از مرز نیز مدارک پاسپورت و ویزا مسافران چک خواهد شد.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha