• شنبه / ۲ آذر ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 98090200611
  • منبع : نمایندگی لرستان

سرلک: نتایج لیگ در شان کشتی لرستان نبود/ از سرمربی تیم ملی کمک نگرفتیم

سرلک: نتایج لیگ در شان کشتی لرستان نبود/ از سرمربی تیم ملی کمک نگرفتیم

ایسنا/لرستان دارنده نشان برنز کشتی آزاد امیدهای جهان می‌گوید: برای حضور در لیگ اول باید بسترها و پشتوانه‌ها را آماده کنیم.

علیرضا سرلک در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص نتایج ضعیف تیم هیات کشتی خرم‌آباد در لیگ برتر آزاد اظهار کرد: قصد توهین و بی‌ارزش کردن تیمداری در لیگ را ندارم ولی این نتایج با نام لرستان اسم کشتی استان را در کشور کم‌رنگ می‌کند و این در شان کشتی ما نیست.

وی تاکید کرد: این نوع تیمداری در لیگ اگر برای میدان دیدن و محک خوردن باشد از هیچی بهتر است اما اگر با نام لرستان پا به لیگ می‌گذاریم اول باید پشتوانه‌ها را آماده کنیم که توانایی رقابت با کشتی‌گیران برتر کشور را داشته باشند و سپس در لیگ شرکت کنیم.

سرلک تاکید کرد: اینکه کشتی‌گیری در لیگ شرکت کند و چهار تا پنج کشتی گرفته و در همه شکست بخورد، هم ‌از لحاظ روحی و بدنی تخریب شده و از طرفی بدن او عادت به باخت می‌کند و تا این باخت را جبران ‌کند، طول می‌کشد.

این آزادکار لرستانی افزود: برای حضور در لیگ باید یک تیم قدرتمند تشکیل بدهیم حتی اگر کشتی‌گیر غیر بومی جذب کنیم.

وی در ادامه گفت: لرستان یک زمانی قطب کشتی کشور بوده و نباید این‌قدر ضعیف وارد لیگ شود، ‌ ما کشتی‌گیران خوبی مثل پیمان یاراحمدی، مصطفی و مرتضی قیاسی، امیررضا امیری و حسین جلالی را داریم که برای تیم‌های دیگر کشتی می‌گیرند و باید قدر این داشته‌ها را بدانیم اما متاسفانه از این امتیاز خیلی استفاده نمی‌شود. غلامرضا  محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد لرستانی است و باید هیئت استان از وی کمک بخواهد ولی از کنار چنین  فرصت‌هایی رد می‌شویم.

سرلک بیان کرد: وقتی تیمی وارد لیگ می‌شود، رئیس هیئت کشتی استان، مدیر کل ورزش و جوانان و استاندار باید ورود کرده و حمایت کنند. منبع درآمد کشتی‌گیر همین لیگ است و وقتی از لحاظ مالی تامین شود، انگیزه ایجاد شده و کشتی‌های بهتری به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha