• جمعه / ۴ آبان ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403080402693
  • خبرنگار : 50176

استاندار تاکید کرد

حمایت از بخش خصوصی و احیای واحدهای تولیدی در لرستان

حمایت از بخش خصوصی و احیای واحدهای تولیدی در لرستان

ایسنا/لرستان استاندار لرستان در آیین تجلیل فعالان بخش خصوصی از ابوطالب شفقت استاندار پیشین لرستان که در اتاق بازرگانی خرم‌آباد برگزار شد بر حمایت از بخش خصوصی و احیای واحدهای تولیدی در استان تاکید کرد.

سید سعید شاهرخی در این آیین که امروز برگزار شد، اظهار کرد: به رسم قدردانی و قدرشناسی همواره دعاگوی آقای شفقت و به یاد خاطرات و زحمات ارزشمند ایشان خواهیم بود. در این مدت ۶ ماهه که در لرستان حضور داشتند، کارهای خوبی انجام شده و بنیان‌های خوبی بنا نهاده‌اند که باید آن‌ها را دنبال کنیم.

وی از اتاق بازرگانی بابت برگزاری این مراسم به جهت تجلیل بخش خصوصی از آقای شفقت تشکر و در ادامه بر برگزاری جلسات گفتگوی دولت و بخش خصوصی به صورت منظم و ماهانه تاکید کرد و گفت: حمایت همه‌جانبه دولت از بخش خصوصی مورد تاکید و اجتناب‌ناپذیر است.

شاهرخی اظهار کرد: فلسفه وجود ما به‌عنوان دولت برای خدمت به مردم است. بنابراین مدیران دستگاه‌های اجرایی باید این درک را داشته باشند که بستر ساز حضور بخش خصوصی باشند و پهن کردن فرش قرمز را به معنای واقعی کلمه در همه رفتارها برای فعالیت بخش خصوصی فراهم کنند.

وی خطاب به همه مدیران دولتی گفت: باید نوکر و خادم مردم باشیم و این فلسفه را در تمامی اقدامات خود به کار بگیریم.

استاندار لرستان بر حمایت از بخش خصوصی برای توسعه اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی مردم تاکید کرد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند به بخش خصوصی برای افزایش تولید و حفظ اشتغال و ایجاد اشتغال‌های جدید کمک کنند. 

استاندار تلاش در جهت احیای واحدهایی که تعطیل شده‌اند را ضروری و از اولویت‌ها برشمرد و افزود: در بحث صنعت پارسیلون که مورد سوال قرار گرفت، فراتر از وضعیت کنونی، مردم می‌دانند که ماشین‌آلات به‌روز نیستند. حتی اگر راه‌اندازی هم بشود، محصولاتش در بازار جایگاهی نخواهد داشت.

وی گفت: ما باید از ظرفیت‌های موجود برای استقرار صنایع قوی و تأثیرگذار استفاده کنیم تا ارزش بیشتری داشته باشد و اشتغال بیشتری ایجاد کند.

شاهرخی در پایان گفت: از سیاست‌های جدی ما احیای واحدهای قدیمی، نوسازی واحدهای قدیمی و استقرار صنایع جدیدی است که متناسب با نیاز کشور و شرایط روز در استان باشد و موجب توسعه و اشتغال در بخش صنعت شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha