• یکشنبه / ۲۶ آبان ۱۳۹۸ / ۱۰:۵۸
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 98082616736
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

سرپرست هیئت اسکواش استان هرمزگان:

همیشه به دنبال آباد کردن خرابه ها هستم/ هرمزگان را به رده‌های بالای اسکواش کشور می‌رسانم

همیشه به دنبال آباد کردن خرابه ها هستم/ هرمزگان را به رده‌های بالای اسکواش کشور می‌رسانم

ایسنا/هرمزگان سرپرست هیئت اسکواش استان هرمزگان گفت: اگر قرار باشد به‌عنوان رئیس هیئت اسکواش انتخاب شوم به‌طور حتم هرمزگان را به رده‌های بالای اسکواش کشور می‌رسانم.

علی پایدار در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه سه ماه از حضورم در مسند هیئت اسکواش استان هرمزگان می‌گذرد، افزود: زحمات زیادی در گذشته کشیده شده بود اما نیاز به نوسازی سالن و ایجاد تغییرات شدیداً احساس می‌شد.

وی با بیان اینکه پیش از حضورم در هیئت اسکواش نیز شش نفر ورزشکار بیمه‌شده و پنج نفر کادر اجرایی مشغول به کار بودند، تصریح کرد: در اقدام اول بازسازی سالن هیئت اسکواش نیز در دستور کارم قرار گرفت.

پایدار با اشاره به اینکه آموزش اسکواش نیز به‌صورت همگانی و رایگانی گام بعدی فعالیت‌هایم بود، اظهار کرد: با آموزش رایگان هدفمان را به جلب و مشارکت شهروندان به‌ویژه سنین پایه قراردادیم.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی اتوماسیون اداری و تکمیل چارت هیئت از دیگر برنامه‌هایی بود که در این سه ماه به مرحله اجرا رسید، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی هیئت اسکواش در شهرستان‌های قشم، بستک، پارسیان، بندرلنگه و انجمن‌های دانش‌آموزی و روستایی و عشایری نیز در این مدت محقق شد.

سرپرست هیئت اسکواش استان هرمزگان ادامه داد: هیچ امکانات زیرساختی همچون سالن اختصاصی وجود ندارد و تنها یک تک دیواره در بندرعباس راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶۰ ورزشکار سازماندهی‌شده و بیمه‌شده در حال حاضر در رشته اسکواش فعالیت دارند، اضافه کرد: تعدادی ورزشکار اسکواش نیز در رشته‌های دیگر هم فعالیت دارند که به دلیل بیمه در آن رشته‌ها در این آمار قرار نگرفتند وگرنه تعداد ورزشکار در حال فعالیت اسکواش بیشتر از ۶۰ نفر است.

پایدار با بیان اینکه در آغاز فعالیتم رنکینگ اسکواش هرمزگان ۳۲ کشور بود و در انتظار اعلام رنکینگ جدید فدراسیون هستیم که به‌طور حتم شاهد رشد صعودی خواهیم بود، عنوان کرد: همیشه عادت دارم جایی که خرابه باشد را تحویل بگیرم و آباد کنم همچون هیئت پرورش اندام و بدنسازی که با یک مربی تحویل گرفتم و با ۵۰۰ مربی و قهرمان آسیا و مسابقات بین‌المللی تحویل دادم.

وی با اشاره به اینکه اگر قرار باشد به‌عنوان رئیس هیئت اسکواش انتخاب شوم به‌طور حتم هرمزگان را به رده‌های بالای اسکواش کشور می‌رسانم و جز استان‌های صدرنشین باشیم، خاطرنشان کرد: به دنبال تعامل با آموزش‌وپرورش هستیم و به‌زودی کارگاه آموزشی مربیان مدارس را برگزار کرده و با تفاهم آموزش‌وپرورش یکی از سالن‌های سطح شهر مدارس در بندرعباس را برای ترویج ورزش اسکواش مشخص کرده‌ایم تا به‌صورت هفتگی دانش آموزان به سالن مذکور آمده و زیر نظر مربی تخصصی آموزش‌های لازم را فرا بگیرند.

پایدار با بیان اینکه دو نقشه استاندارد برای بندرعباس و قشم آماده‌شده و منتظر جانمایی برای اختصاص زمین هستیم، تصریح کرد: زمین اسکواش ساحلی که در گذشته تهیه‌ شده بود اکنون به زمین والیبال ساحلی تبدیل‌شده هرچند ورزش اسکواش باید در سالن باشد و در زمین‌های ساحلی مناسب نیست.

وی در پایان از برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری در آینده‌ای نزدیک در استان هرمزگان خبرداد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha