• جمعه / ۳ آبان ۱۳۹۸ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98080301404
  • خبرنگار : 71468

وزنه زدن کیانوش رستمی در سوئیس بدون محاسبه امتیاز گزینشی المپیک

وزنه زدن کیانوش رستمی در سوئیس بدون محاسبه امتیاز گزینشی المپیک

کیانوش رستمی در مسابقات سوئیس می‌تواند وزنه بزند اما به او گفته شده امتیازاتش برای المپیک محاسبه نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، کیانوش رستمی در مسابقات وزنه برداری سوئیس که گزینشی المپیک ۲۰۲۰ نیز هست، شرکت کرده است. پیش از این ابهامی در وزنه زدن کیانوش رستمی در این مسابقات بود اما گفته می شود کارت شرکت در مسابقه رستمی صادر شده است و این وزنه بردار می تواند وزنه بزند.

 اما نکته مهم این است که به خود رستمی هم گفته شده امتیازات این مسابقه به عنوان گزینشی‌های المپیک برایش محاسبه نمی شود.

 با این حال رستمی در این مسابقات وزنه می زند و این امید را دارد که بعدا بتواند با رایزنی امتیازات مسابقات سوئیس را هم جزو گزینشی های المپیک برایش محاسبه شود.

 در این مسابقات سهراب مرادی هم وزنه می‌زند که البته قرار است رکورد پایینی ثبت کند. تیان تائو وزنه بردار مطرح چین و قهرمان جهان از دیگر شرکت کنندگان دسته ۹۶ کیلوگرم است. رقابتهای این دسته فردا شب (شنبه) برگزار می‌شود.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۸-۰۳ ۱۵:۴۰

با سلام. جناب کیانوش رستمی، یک ورزشکار حرفه ای خود را متعلق به یک سیستم و جامعه بزرگتر شامل خانواده، دوستان، هم تیمی‌ها، مربیان و دیگران می‌داند. ورزش حرفه ای یک اولویت است. هیچ تبصره و اما و اگری و بهانه‌ای اونقدر قوی و موجه نیست که شما بتوانید در ورزش تخصصی با خودمحوری، مربی خود باشید!!! کیانوش خان، مسوولان ورزش کشور با وجود شرایط بد اقتصادی از جیب مردم برای شما هزینه کردند، تا شاید شما بر دیو خود خواهی درونی خود غلبه کنید. ولی شما هر روز پا را فرار تر از حد و اندازه گذاشتی و غافل از این بودی که با بهانه های واهی سر خودت را کلاه می‌گذاری. و به نا حق از توصیه های مربی های وزنه‌برداری شانه خالی کردید. آقای رستمی، شما دیگر مانند چند سال پیش نه عاشق مردم هستی و نه عاشق وزنه برداری. بلکه شیفته و شیدا و عاشق خودخواهی درونی خود گردیده اید. آقای رستمی با کمال تاسف باید عرض کنم، در چند سالی که شما تحت نظر خود به تمرین ادامه داده اید بطور کلی از شرایط فیزیکی یک وزنه‌برداری که بتواند برای کشور خودش مدال کسب کند، دور شده‌اید. کارشناسان و خبرگان اهل ورزش حرفه‌ای با یک نگاه به وضعیت جسمانی شما تشخیص می دهند که دیگر بعید است کیانوش، بتواند به شکوه و عظمت گذشته خود در وزنه برداری برگردد. وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون وزنه برداری باید متوجه باشند ضمن حفظ حرمت کیانوش رستمی، هزینه برای آقای رستمی دیگر، اب در هاونگ کوبیدن است. خود کرده را تدبیر نیست.