• چهارشنبه / ۳ مهر ۱۳۹۸ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 98070302411
  • خبرنگار : 71631

فروش خاطرات «کامرون» از «بلر»‌ شکست خورد

فروش خاطرات «کامرون» از «بلر»‌ شکست خورد

کتاب خاطرات «دیوید کامرون»، نخست‌وزیر پیشین انگلیس در اولین هفته فروش خود ۲۱,۰۰۰ نسخه فروخت.

 به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، «‌ثبت وقایع» نام کتاب خاطرات «دیوید کامرون» نخست‌وزیر پیشین انگلیس است که در اولین هفته انتشارش حدود ۲۱,۰۰۰ نسخه از آن به فروش رفت و پس از کتاب جدید «وصیت‌ها» نوشته «مارگارت اتوود» در رتبه دوم لیست پرفروش‌های هفته اخیر قرار گرفت.

با این وجود کتاب خاطرات «‌دیوید کامرون» در جدول رتبه‌بندی پرفروش‌ترین کتاب خاطرات یک سیاستمدار، بعد از کتاب خاطرات «مارگارت تاچر»‌ و «‌تونی بلر» در جایگاه سوم قرار گرفت.

کتاب خاطرات «ثبت وقایع» سه‌شنبه هفته گذشته منتتشر شد. با توجه به آمار ارائه‌شده از سوی «نیلسن بوک اسکن» - وب‌سایت نظارت بر فروش کتاب‌ها -  تا روز شنبه، ۲۰,۷۹۲ نسخه از این کتاب به فروش رفته است.

زمانی که کتاب خاطرات «تونی بلر» با عنوان «سفر» در سال ۲۰۱۰ منتشر شد، ۹۲,۰۶۰ نسخه از آن تنها در چهار روز اول انتشارش به فروش رفت. در آن زمان این سریع‌ترین فروش کتاب خاطرات از شروع ثبت آمار فروش کتاب‌ها توسط «‌نیسلن بوک‌اسکن» محسوب می‌شد.

کتاب خاطرات «دیوید کامرون» به پرفروش‌ترین کتاب غیرداستانی جلد سخت هفته و دومین کتاب پرفروش هفته در مقایسه با تمامی حوزه‌ها تبدیل شده است.

تاکنون بیش از ۳۵۰ هزار نسخه از کتاب خاطرات «‌تونی بلر»‌ به فروش رسیده است،‌ اما پس از فروش ۱۱۵ هزار نسخه‌ای کتاب خاطرات «الکس فرگوسن»‌ در هفته‌ اول انتشارش، عنوان سریع‌ترین فروش کتاب خاطرات از کتاب خاطرات «تونی بلر» ‌سلب شد.

کتاب خاطرات «جان میجر» در هفته اول انتشارش فقط  ۵,۴۱۵ نسخه فروخت،‌ اما فروش کلی این اثر به ۲۰۰,۰۰۰ نسخه رسید. کتاب خاطرات «‌گوردون براون» نیز به فروش کلی ۲۷,۸۴۶ رسید.

در هفته اول انتشار کتاب خاطرات «مارگارت تاچر» ۱۲۰,۰۰۰ نسخه از آن به فروش رفت. فروش کلی این اثر تاکنون به ۵۰۰,۰۰۰ نسخه رسیده است.

با این حال «انتشارات هارپر کالنیز»‌ (ناشر کتاب «ثبت وقایع») از آمار فروش کتاب خاطرات «دیوید کامرون» ‌ابراز رضایت و اعلام کرده کتاب صوتی خاطرات کامرون پرفروش‌ترین کتاب صوتی این انتشارات در هفته اول انتشار بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha