• دوشنبه / ۳۱ تیر ۱۳۹۸ / ۰۹:۳۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 98043116108
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

معاون ‌استاندار آذربایجان‌غربی:

تامین زیرساخت‌های گردشگری در سواحل دریاچه ارومیه سرعت گیرد

تامین زیرساخت‌های گردشگری در سواحل دریاچه ارومیه سرعت گیرد

ایسنا/آذربایجان غربی ‌معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تامین زیرساخت‌های گردشگری در سواحل دریاچه ارومیه ضروری است.

‌به گزارش ایسنا، رضا حسینی در جلسه کارگروه گردشگری دریاچه ارومیه با بیان اینکه حضور گردشگران تابستانی در حاشیه دریاچه ارومیه قابل توجه است، افزود: تامین زیرساخت‌های گردشگری در سواحل این دریاچه بسیار ضروری است و دستگاه‌های مسئول باید در این خصوص به سرعت وارد عمل شوند.

وی اضافه کرد: در روزها و هفته‌های اخیر شاهد حضور پرشور مردم بومی و گردشگران از استان‌های مختلف کشور در سواحل دریاچه ارومیه بوده‌ایم ولی آن طور که باید و شاید، امکانات زیرساختی در این خصوص مهیا نبوده است.

حسینی اظهار کرد: باید اقداماتی در سواحل این دریاچه انجام گیرد که علاوه بر جذب گردشگر و مسافر، آسایش خاطر را برای استفاده‌کنندگان از دریاچه فراهم آورد.

وی با بیان اینکه جاده شهید کلانتری پذیرای بیشترین مسافران تابستانی دریاچه ارومیه بوده است، بیان کرد: تمهیداتی اندیشیده شده تا دهکده ساحلی چی چست، منطقه قالقاچی، منطقه کاظم داشی و دیگر مناطق حاشیه‌ای نیز برای جذب گردشگر مهیا شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: سرمایه‌گذاری با حجم بسیار زیاد، نیاز اصلی امروز گردشگری دریاچه ارومیه است که راه جذب این سرمایه‌گذاران، ایجاد زیرساخت‌ها و حضور قابل توجه گردشگران به شمار می‌رود.

حسینی راه‌اندازی سرویس بهداشتی و حمام در محل‌های حضور گردشگران دریاچه ارومیه را ضروری دانست و گفت: گلایه‌های بسیاری در این خصوص وجود دارد در حالی که می‌توان با همراهی بخش خصوصی، این امکانات را در کمترین فرصت ایجاد و زمینه رضایت شهروندان و گردشگران را فراهم کرد.

وی همچنین بر رعایت شئون اسلامی در راستای استفاده بانوان از دریاچه ارومیه نیز تاکید کرد و افزود: می‌توان با تمهیدات ویژه‌ای این امر را میسر کرد تا ضمن رعایت شئون اسلامی، بانوان نیز از این فرصت گردشگری به بهترین شکل ممکن بهره ببرند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha