• چهارشنبه / ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۰:۵۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 97121507973
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

/خبر بروز رسانی شده است/

مرگ 3 نفر با مسمومیت الکلی در بوکان آذربایجان غربی

مرگ 3 نفر با مسمومیت الکلی در بوکان آذربایجان غربی

ایسنا/آذربایجان غربی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: مسمومیت الکلی 3 بوکانی را به کام مرگ کشاند.

دکتر حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا توضیح داد: 16 نفر با علایم مشکوک به مسمومیت الکلی به بیمارستان‌ شهید قلی پور شهرستان بوکان مراجعه کردند که تمامی آن‌ها به دلیل وخامت حال به مرکز مسمومیت بیمارستان طالقانی ارومیه اعزام شدند.

وی افزود: از همان ساعات اولیه تمام این افراد، بستری و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفتند.

حسنی با بیان اینکه تاکنون 3 نفر از این افراد جان خود را از دست داده‌اند، تصریح کرد:  4 نفر در بخش ICU بیمارستان طالقانی تحت مراقبت ویژه هستند و شرایط حال یک نفر هم وخیم است.

حسنی با بیان اینکه این افراد در شهر بوکان اقدام به شرب این ماده الکلی کرده بودند که موضوع توسط پلیس در دست بررسی است اظهار کرد: دلیل اصلی مسمومیت در ارومیه با انجام آزمایشات لازم در حال بررسی است. براساس شواهد موجود، مسمومیت به دلیل مصرف مشروبات الکلی بوده اما این که دلیل اصلی مسمومیت بر اثر مصرف مشروبات تقلبی بوده یا نه، باید مورد بررسی بیشتری قرار گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، رده سنی این افراد را 23 تا 60 سال اعلام کرد و مشکلات کبد ، کلیه و چشم و... را از جمله عوارض مصرف مشروبات الکلی ذکر کرد.

وی یادآور شد: هر گونه آمار و اطلاعات مربوط به این موضوع صرفاً از طریق مرکز اورژانس استان و دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی اطلاع رسانی می‌شود و گمانه زنی‌های خارج از آن مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی ارومیه نیست.

پیش از این دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اعلام کرده بود: طی ۲۴ساعت گذشته 16 نفر به دلیل مسمومیت با الکل به بیمارستان دکتر قلی پور بوکان در آذربایجان غربی مراجعه و تحت درمان قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی علوم پزشکی استان، 11 نفر از مسمومین که روز دوشنبه ۱۳ اسفند به اورژانس بیمارستان دکتر قلی پور بوکان مراجعه کردند پس از انجام اقدامات درمانی اولیه لازم در بیمارستان جهت ادامه درمان به بیمارستان آیت الله طالقانی ارومیه انتقال یافته‌اند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha