• پنجشنبه / ۴ بهمن ۱۳۹۷ / ۰۷:۱۴
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 97110301821
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

چمن‌گلی خبر داد

آکادمی والیبال ارومیه فروردین ماه به بهره برداری می‌رسد

آکادمی والیبال ارومیه فروردین ماه به بهره برداری می‌رسد

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ۱۲ ‌پروژه عمرانی ‌درحوزه ورزش دهه فجر امسال در استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایسنا، عبدالله چمن گلی در سومین جلسه شورای ورزش همگانی که در استانداری آذربایجان غربی برگزار شد افزود: در دهه فجر امسال در حوزه عمرانی ١٢ پروژه ورزشی در استان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

چمن گلی بااشاره به اینکه بزرگترین معضل ورزشی کشور ما نداشتن اخلاق ورزشی است تصریح کرد: باید به آموزش و اخلاق ورزشی توجه جدی شود چرا که برای داشتن ورزش قهرمانی به این دو مورد نیاز جدی داریم.

وی ‌باتاکید بر اینکه درحوزه آموزش در کشور کم کاری شده است خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش استان این آسیب را شناسایی کرده و درسال جاری کلاس های آموزشی باحضور کارشناسان ورزشی کشور  برای تمامی مربیان ورزشی استان برگزار کرده است.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با بیان اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هیچ پروژه راکد ورزشی در استان وجود ندارد، اظهار کرد: تمامی پروژه های ورزشی استان با وجود مشکلات مالی همچنان در حال انجام هستند.

وی ادامه داد:  ‌سالن ورزشی آکادمیک والیبال ارومیه با ٩٠ درصد پیشرفت فیزیکی فروردین سال ٩٨ افتتاح خواهد شد.

چمن گلی با اشاره به اینکه در سال های گذشته ورزش هایی همچون کشتی، بوکس و کاراته در استان جایگاهی نداشتند، تاکید کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده پیشرفت های چشمگیری در حوزه ورزش های انفرادی، گروهی،‌ بانوان و همگانی آذربایجان غربی انجام شده و درحال حاضر کاراته استان درجایگاه برتر کشوری بوده و چند کشتی‌گیر استان به تیم ملی دعوت شده اند.

وی ادامه داد:‌ استادیوم سلماس، سالن های ٥ هزار نفری بوکان،‌ خوی،‌ مهاباد، چالدران و پیرانشهر و سالن تیراندازی مهاباد سال آینده افتتاح خواهند شد.

چمن گلی بااشاره به اینکه امکانات ورزشی استان قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست اظهار کرد: قبل از انقلاب تنها٣٠ سالن ورزشی در استان فعال بود که اکنون به ٣٩٣ سالن ورزشی رسیده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha